اصفهان- سرپرست کمیته امداد استان اصفهان خطاب به کارفرمایان و صاحبان صنایع اصفهان، گفت: مددجویان تحت پوشش این نهاد را بکار گرفته و حداکثر تا ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت کنید.

 پرداخت وام قرض الحسنه به کارفرمایان با بکارگیری مددجویان

به گزارش قدس انلاین ،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه توانمندی و خودکفایی مددجویان از برنامه های مهم این نهاد است، گفت: برای این منظور برنامه های گسترده ای از مباحث فرهنگی و انگیزشی گرفته تا ارائه آموزش، کاریابی و پرداخت تسهیلات اشتغال توسط کمیته امداد صورت می گیرد.

وی کاریابی را یکی از راه های مناسب و موثر برای توانمندسازی جامعه تحت حمایت کمیته امداد استان ارزیابی کرد و با مخاطب قرار دادن صاحبان صنایع و کارفرمایان اصفهانی، گفت: به ازای هر مددجویی که توسط کارفرمایان با لحاظ شرایط کمیته امداد استخدام شود ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه اختصاص یافته است که می توان با بکارگیری شمار بیشتری از آنها این مبلغ را تا حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داد.

زارع با اشاره به دیگر بسته های تشویقی کارفرمایان در زمینه استخدام مددجویان خاطر نشان ساخت: کارفرمایان می توانند به جای دریافت تسهیلات قرض الحسنه از خدمت پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی نیروی استخدام شده به مدت دو سال توسط کمیته امداد بهره مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.