میهن- مردم انقلابی و شریف ملت ایران امروز دوم اسفند ۱۳۹۸ با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی یک‌بار دیگر بر افکار پوچ استکبار جهانی خط بطلان خواهد کشید و به آن‌ها نشان خواهد داد که محاسبات آن‌ها پیرامون دل‌زدگی و خستگی مردم از نظام توهمی بیش نیست و این مردم هم چنان پای انقلاب ایستاده و رهرو خون شهیدان هستند.

انتخابات صحنه وحدت مردم/صندوق‌های رأی دشمن را مأیوس می‌کند

قدس آنلاین-گروه استان ها: در همین رابطه قریب به اتفاق ائمه جمعه اهل سنت در سراسر  میهن اسلامی ضمن دعوت تمامی اقشار جامعه برای حضور در پای صندوق های رای تاکید کردند انتخابات صحنه نمایش وحدت است. 

امام‌جمعه پاوه: دشمن را مأیوس کنید

امام‌جمعه پاوه بابیان اینکه دشمنان از طریق رسانه‌های خود ملت ایران را به شرکت نکردن در انتخابات دعوت می‌کنند، گفت: ملت ایران امروز در دوم اسفند امسال با حضور گسترده در انتخابات دشمنان را بار دیگر مأیوس خواهند کرد.

ماموستا «مُلا قادر قادری» اظهار کرد: این روزها همه شبکه‌های آن‌طرف مرز در اروپا دست‌به‌دست هم داده‌اند که مردم ایران از هر قوم و مذهبی در انتخابات شرکت نکنند.

وی از روحانیون و علمای اهل تسنن و تشییع خواست علاوه بر حضور خود، مردم را نیز تشویق به حضور در انتخابات کنند و تأکید کرد که تنها حضور روحانیون در انتخابات کافی نیست بلکه باید این قشر بتوانند مردم را نیز با خود همراه کنند.

وی انتخابات را صحنه وحدت ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران این بار نیز با حضور گسترده و آگاهانه بار دیگر دشمن را از رسیدن به اهداف و نقشه‌های شومش ناامید کنند.

امام‌جمعه اهل سنت خاش: انتخابات وظیفه شرعی است

امام‌جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان نیز شرکت در انتخابات را وظیفه‌ای شرعی و ملی دانست که در آن انسجام، وحدت، اتحاد و غرور ملی ایرانیان به نمایش گذاشته می‌شود.

مولوی محمد عثمان قلندرزهی  از تمام اقشار جامعه و مردم فهیم و مرزدار خاش و حوزه انتخابیه این شهرستان خواست تا در انتخابات شرکت کنند.

وی اظهار داشت: مردم این شهرستان در ۴۱ سال اخیر در انتخابات حضوری پرشور و گسترده داشته‌اند و در روز دوم اسفند نیز برای کشور عزت و افتخار کسب می‌کنند.

امام‌جمعه اهل سنت خاش خطاب به رأی‌دهندگان گفت به فردی رأی دهید که دارای شایستگی و شاخص‌های کاندید اصلح باشد.

امام‌جمعه اهل سنت گنبدکاووس: انتخابات نماد رشد بینش سیاسی 

امام‌جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز با تأکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی گویای احترام به نظر مردم در اداره امور کشور است و انتخابات در رشد فکری جامعه و تعمیق بینش سیاسی مردم مؤثر است.

آخوند عبدالباسط نوری زاد افزود: حضور مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و شایسته باعث می‌شود که نظر آن‌ها در اداره امور کشور تأثیرگذار بوده و منتخبین ملت نیز بایستی باصداقت برای بهبود وضع مردم تلاش نموده و از حقوق مردم دفاع نمایند.

امام‌جمعه اهل سنت بندر چارک: انتخابات احساس وظیفه است

امام‌جمعه اهل سنت بندر چارک  در استان هرمزگان نیز بابیان اینکه دشمنان ایران اسلامی هرکجا که وحدت مردم را می‌بینند سعی در کمرنگ نشان دادن آن رادارند، عنوان کرد: دشمنان از وحدت و یکپارچگی مردم واهمه دارند و به فضل الهی با حضور پرشور مردم در انتخابات دوم اسفند بر حیله ترس دشمنان افزوده خواهد شد.

شیخ مسعود راهبر افزود: مردم ما باید نسبت به حیله دشمنان با بصیرت و آگاه باشند و در یازدهمین انتخابات مجلس با تصمیمی استوار فردی شایسته که شاخص های آن را مقام معظم رهبری بیان کردن انتخاب کنند.

وی مهمترین شاخصه یک نماینده مجلس را تقوا دانست و عنوان کرد: استکبارستیزی، فساد ستیزی، عدالت‌گستر و صداقت داشتن باید از مهم‌ترین ملاک‌های مردم برای انتخاب یک نماینده باشد و به کسی که وعده‌های پوچ و توخالی می‌دهند اعتنا نکند.

خطیب جمعه اهل سنت بندر چارک بابیان اینکه رأی تکلیف شرعی و حقوق شهروندی ماست، گفت: باید در قبال رأی خود احساس وظیفه کنیم چون فردای قیامت باید برای انتخاب‌هایمان پاسخگو باشیم و به کسانی که وعده‌های دروغ می‌گویند رأی ندهیم.

وی افزود: باید شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح فرمودند موردتوجه قرارگیرد و شخصی انتخاب شود که با این شاخصه ها مطابقت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.