همزمان با آغاز رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از تمبر اختصاصی انتخابات که توسط کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات کاشمر طراحی و آماده شده، رونمایی شد.

رونمایی از تمبر اختصاصی انتخابات در کاشمر

به گزارش قدس آنلاین، در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین  شهرستان کاشمر در شعبه اخذ رای در  زیارتگاه شهید آیت الله مدرس از تمبر اختصاصی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که به تمثال بزرگمرد عرصه دین و سیاست و الگوی نمایندگی مجلس مزین شده بود رونمایی شد.
فرماندار کاشمر در این مراسم با ابراز خرسندی از اینکه در نخستین دقایق آغاز رای گیری شاهد حضور مردم در شعبات اخذ رای هستیم گفت: با تدابیر و برنامه ریزی های انجام شده و رصدی که تا کنون انجام شده، تمامی شعبات ثابت و سیار راس ساعت ۸ صبح فعالیت شان را برای اخذ آرای مردم کردند.
مسلم ساقی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار نفر به عنوان مجری و دست اندکار انتخابات در قالب هیات های اجرایی،نظارت و بازرسی همکاری می کنند، یادآور شد: دستگاه های احراز هویت در تمامی شعبات مستقر شده است و خوشبختانه در هیچ یک از مراحل اخذ رای مشکلی وجود ندارد.
رئیس ستاد انتخابات کاشمر با اشاره به اینکه رونمایی از تمبر یادبود اقدام جدید و ابتکاری در این شهرستان است خاطر نشان کرد: این اقدام در راستای یادبود و قدردانی از زحمات و تلاش های تمامی دست اندرکاران و برگزارکنندگانی است که در چارچوب قانون به وظایف شان عمل می کنند.
امام جمعه کاشمر نیز با تاکید بر اینکه سرنوشت انتخابات در گام دوم انقلاب با حضور جوانان رقم می خورد گفت: حضور پرشور، برنامه ریزی و نظم در برگزاری و تامین امنیت سه اصل مهمی است که در تمامی انتخاباتی که در ایران برگزار می شود به وضوح دیده می شود.
حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی یاداور شد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز با مشارکت حداکثری شان در انتخابات بار دیگر تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب را خنثی می کنند.

منبع: فرمانداری کاشمر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.