۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 693466

در پی ابلاغ اطلاعیه وزارت کشور، استانداری خراسان رضوی، هم‌گام با سایر استان‌ها طی ابلاغ اطلاعیه‌ای به روسای ستادهای انتخاباتی استفاده از استامپ برای رای دادن را اختیاری اعلام کرد.

 استفاده از استامپ الزامی نیست

به گزارش قدس آنلاین، ساعت ۸ صبح امروز، هم زمان با سراسر کشور، انتخابات در خراسان رضوی نیز با شور و نشاط آغاز شد.

ساعت ۸:۰۰ صبح: آغاز رای گیری در ۴ هزار و ۲۳ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی

کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی، در ساعت ۸ صبح امروز، طی اطلاعیه‌ای از آغاز فرآیند رای گیری در چهار هزار و ۲۳ شعب اخذ رای استان خبر داد.

در متن اطلاعیه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی آمده است: به اطلاع مردم شریف استان می‌رساند مطابق برنامه زمانبندی اعلامی از سوی ستاد انتخابات کشور، راس ساعت ۸ صبح امروز فرآیند رای‌گیری در ۴ هزار و ۲۳ اخذ رای در سراسر استان آغاز شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از مجموع ۴ هزار و ۲۳ شعبه اخذ رای در استان سه هزار و ۲۰ شعبه به صورت ثابت و یک هزار و سه شعبه نیز به صورت سیار آماده اخذ آرای مردم شریف استان خواهد بود.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: از عموم مردم شریف استان تقاضا می‌شود در ساعات اولیه رای‌گیری، رای خود را به صندوق ها انداخته و این فرآیند را به ساعات پایانی فرآیند اخذ رای موکول نکنند.

ساعت ۹ و ۵ دقیقه صبح: استاندار خراسان رضوی رای خود را به صندوق انداخت

استاندار خراسان رضوی در نخستین دقایق آغاز فرآیند رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رای خود را به سیار شماره ۱۳۸۰ انداخت.

ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه: استفاده از استامپ الزامی نیست

استانداری خراسان رضوی، همگام با سایر استان‌ها طی ابلاغ اطلاعیه‌ای به روسای ستادهای انتخاباتی استفاده از استامپ برای رای دادن را اختیاری اعلام کرد. 

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

روسای محترم ستاد انتخابات استان ها

باسلام و احترام
باتوجه به وجود دستگاههای احراز هویت و اطمینان از تشخیص هویت رای دهندگان و عدم امکان رای دادن مجدد و پیرو تقاضای اکثریت ستادهای انتخاباتی برای حفظ سلامتی هموطنان عزیز و نامه وزارت بهداشت مبنی بر حذف استامپ و نیز موافقت شورای محترم نگهبان بدینوسیله اعلام می دارد ، استفاده از استامپ الزامی نیست و اختیاری است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.