همدان- رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: یک هزار و ۲۷۸ شعبه اخذ رأی در استان همدان آماده شده است.

یک هزار و۲۷۸ شعبه اخذ رای در استان همدان آماده شده است
به گزارش قدس آنلاین  مصطفی آزادبخت  صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ساعات اولیه بامداد امروز اعزام صندوق‌ها اخذ رأی به حوزه‌های رأی گیری آغاز شده است، اظهار کرد: یک هزار و ۲۷۸ شعبه اخذ رأی در استان همدان آماده شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بابیان اینکه انتخابات در همدان با سلامت کامل برگزار می‌شود و انتخابات از ساعت ۸ صبح آغاز شده است، اظهار کرد: بر اساس مقدمات صورت گرفته، رأس ساعت ۸ تمام شعب کار خود را آغاز کردند.
وی افزود انتخابات در ۲۶ حوزه انتخابیه در استان همدان برگزار می‌شود، که تا کنون ۳۷ هزار نفر در استان همدان رأی خود را به صندوق انداختند.
آزادبخت ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی، حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است و برای حل مشکلات کشور بسیار اثرگذار خواهد بود چراکه دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی به دنبال خسته کردن مردم است.
وی افزود: دشمن نمی‌داند که مردم با وجود مشکلات نیز صحنه را ترک نمی‌کنند و پای کشور خود ایستاده‌اند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به انصراف برخی از داوطلبان در استان همدان، گفت: در حال حاضر ۱۴۰ نفر در استان همدان برای راهیابی به مجلس به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
وی با تأکید بر اینکه بستر انتخابات سالم و محکم است، گفت: انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار می‌شود و با تمهیدات صورت گرفته، خرید و فروش رأی به صفر رسیده و با موارد معدود نیز برخورد شده است.
آزادبخت گفت: در هر شعبه ۳ یا ۴ نفر وظیفه محافظت از صندوق‌ها را بر عهده دارند و در خصوص مسائل امنیتی، هیچ مشکلی در شعب استان گزارش نشده است.
وی با بیان اینکه با توجه به تعداد بالای داوطلبان احتمال برگزاری انتخابات در دور دوم در برخی حوزه‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از شهرستان‌هایی که احتمال برگزاری انتخابات در دور دوم وجود دارد، نهاوند است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: هیچ گزارش تخلفی از سوی داوطلبان در استان همدان حین انتخابات اعلام نشده است.
وی در پایان با بیان اینکه میانگین حضور واجدین شرایط استان همدان در انتخابات، ۶۰ درصد پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: تعرفه‌ها به تعداد واجدین شرایط در اختیار شعب سراسر استان قرار گرفته و به میزان ۱۵ درصد نیز تعرفه اضافی پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.