فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۳۰ هزار نفر وظیفه تامین نظم و امنیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در استان برعهده دارند.

۳۰ هزار نفر تامین امنیت انتخابات در خراسان رضوی را برعهده دارند

به گزارش قدس آنلاین، سردار کاظم تقوی  با حضور در ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۱۹ هزار نفر در چهار هزار شعبه اخذ رای و بقیه در مراکز و ستادهای انتخابات و ماموریتهای پلیسی مرتبط با تامین امنیت انتخابات عهده دار مسوولیت هستند.
وی ضمن تبریک آغاز رای گیری در استان خراسان رضوی ادامه داد: به طور قطع مردم امروز  حماسه ای دیگر را تکرار خواهند کرد و عصاره مردم وارد مجلس خواهند شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد که با همراهی همه اقشار مردم و فضای بسیار صمیمی و رقابتی که در استان حاکم است و در ادامه نیز با مشارکت مردم، روز رای گیری با شادی و شعف به پایان برسد.

فرایند رای‌گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز جمعه دوم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۲۳ شعبه اخذ رای ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی آغاز شد.

 هزار و ۶۱۲ شعبه از این تعداد در روستاهای خراسان رضوی برپا شده‌اند. 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.