استاندار خراسان رضوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد گفت: تاکنون سطح مشارکت مردم استان در انتخابات امروز خوب بوده است و مردم با هر سلیقه سیاسی باید به دنبال تعالی کشور باشند.

با هر سلیقه سیاسی باید به دنبال تعالی کشور باشیم

به گزارش قدس آنلاین ،علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در پیش‌ خطبه‌های نمازجمعه این هفته مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امروز در حال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، تاکنون سطح مشارکت مردم خوب بوده و ۴ هزار و ۲۳ صندوق اخذ رأی در خراسان رضوی وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه تمام مسؤولان نظام طبق قانون اساسی با رأی مستقیم مردم روی کار می‌آیند، بیان کرد: مردم با رأی‌های امروز خود در انتخابات نقش‌ تأثیرگذاری برای آینده کشور و استان دارند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اختیارات ویژه‌ای برخوردار هستند، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی مرکز قانون‌گذاری است که حق رأی اعتماد و استیضاح کابینه دولت را دارند و سالانه بودجه کشور را تصویب می‌کنند.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری توصیه‌ کردند که به افراد مؤمن انقلابی کارآمد رای بدهید، چرا که ما مردم نقشه تأثیرگذاری در این حوزه داریم، امیدوارم مردم شریف استان و مشهد تا ساعات دیگر که تا پایان رأی‌گیری فرصت باقی‌است، پای صندوق‌های رأی حاضر شده و از این حقی که معمار بزرگ انقلاب و قانون اسلامی در اختیارشان قرار داده به بهترین شکل استفاده کنند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه در حوزه معیشی دچار مشکل هستیم و آمریکا ما را تحریم کرده و تمام دشمنان علیه ما بسیج شده‌اند، لازم است مجلس قوی داشته باشیم تا اثرات این موارد را کم کند.

وی با تأکید بر این مطلب که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۴۰ سال برای دوام و ثابت انقلاب و امنیت کشور مجاهدات کرد، یادآور شد: مکتب سلیمانی یعنی همه در کنار هم برای کشور و انقلاب تلاش کنیم، امروز که در گام دوم انقلاب هستیم تمام کارگزاران و مسؤولان نظام باید مکتب سلیمانی الگوی خود قرار داده و پیرو راه شهدا باشند.

رزم‌حسینی افزود: خوشبختانه با طرح « مثلث توسعه اقتصادی» که هم‌اکنون در استان در حال اجرا است، نرخ بیکاری استان به کم‌ترین نرخ در ۱۵ سال گذشته یعنی ۶.۳ درصد رسیده و نرخ مشارکت اقتصادی ۸درصد افزایش یافته است.

استاندار خراسان رضوی با یادآوری این موضوع که انتخابات نقش بازدارندگی دارد، متذکر شد: پیروی از آرمان‌های شهدا یعنی، سیاست، فرهنگ و اقتصاد قوی داشته‌ باشیم، شما مردم با سلیقه‌های مختلف رأی می‌دهید که در این مورد حق انتخاب دارید اما هدف تمام شما پیشرفت استان و کشور است.

وی ادامه داد: عزت‌مندی نظام در صورتی امکان‌پذیر است که دنبال رو راه شهدا باشیم که منجر به تعالی اقتصادی شده و تمام مسؤولان و نهادهای نظام باید پاسخگو باشند.

رزم‌حسینی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی باید قوانین مزاحمی که باعث عقب‌ماندگی کشور می‌شود اصلاح شود، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ۴ سال تصدی خود قدرت‌های زیادی دارند و ما باید به افراد اصلحی رأی دهیم که دنباله رو مکتب شهید سلیمانی هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.