فرماندار نیشابور از حضور پرشور مردم این شهرستان در پای صندوق های رای خبر داد.

حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا قامتی صبح امروز در محل اخذ رأی مسجد جامع نیشابور، اظهار کرد: خوشبختانه در اولین ساعات اخذ رأی در شهرستان نیشابور شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم.

فرماندار نیشابور افزود: در شهرستان نیشابور و فیروزه ۳۷۵ شعبه اخذ رأی را داریم که در مجموع ۴۵ صندوق اخذ رأی مربوط به شهرستان فیروزه و ۳۳۰ صندوق رأی مربوط به شهرستان نیشابور است؛ که از این تعداد ۱۵۰ صندوق مربوط به شهر نیشابور و ۵۱ صندوق مربوط به بخش زبرخان، ۷۰ صندوق بخش مرکزی، ۳۴ صندوق بخش میان جلگه و ۲۵ صندوق مربوط به بخش سر ولایت است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه قبل از ساعت ۸ صبح تعدادی زیادی از مردم جلوی صندوق‌های رأی، آماده رأی دادن بودند تا نقش خود را تصمیم گیری های کشور ایفا نمایند.

قامتی ابراز کرد: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی همانگونه که بارها تاکید شده از سوی مقام معظم رهبری یکی از کلیدی ترین و مهم‌ترین موضوعات مشارکتی و اجتماعی در بین مردم است.

فرماندار نیشابور بیان کرد: از ۸۵ نفری که در ابتدای انتخابات ثبت نام کرده بودند با انصرافی برخی از نامزدها، فقط ۴۸ نفر باقی ماندند که امروز شاهد رقابت این عزیزان در شهرستان نیشابور و فیروزه هستیم. در شهرستان نیشابور و فیروزه مجموعاً ۲۵۵ هزار نفر از واجدین شرایط رأی هستند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.