استاندار همدان گفت: استان همدان پیشرو در زمینه برگزاری انتخابات در تمام فرآیندهای مربوطه است.

 استان همدان  پیشرو در زمینه برگزاری انتخابات است
به گزارش قدس انلاین سید سعید شاهرخی استاندار همدان ظهر جمعه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد:انتخابات و رای‌گیری یکی از برکات مهم و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود،که استان همدان از استان‌های پیشرو در زمینه برگزاری انتخابات در تمام فرایندهای مربوطه است،
شاهرخی  با بیان اینکه  مردم همدان از ساعات اولیه در انتخابات شرکت کرده اند گفت :  امیدواریم مثل ادوار گذشته حضور پر رنگی در انتخابات داشته باشند.
وی افزود ؛میانگین ده دوره انتخابات مجلس در استان همدان ۶۰ درصد است و پیش‌بینی می‌شود مشارکت در این دوره بیشتر از دوره‌های قبل باشد.
استاندار همدان  گفت :روندی که از حضور مردم از صبح تاکنون شکل‌گرفته و گزارش شده، نشان‌دهنده شور حضور در این دوره از انتخابات است.
شاهرخی ادامه داد:طبق اطلاعیه ستاد انتخابات کشوری، استفاده از استامپ و زدن انگشت الزامی نیست
وی افزود : حضور مردم نشان‌دهنده وجود مردم‌سالاری دینی و اهمیت جمهوریت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
شاهرخی با بیان اینکه تخلفی از سوی کاندیداها صورت نگرفته و تاکنون نیز پرونده‌ای برای تخلفات آن‌ها تشکیل نشده است اظهارکرد: در انتخابات استان همدان سلایق مختلفی حضور دارند، و در برخی شهرستان‌ها نیز رقابت تنگاتنگی وجود دارد.
وی در پایان گفت :من نیز مانند مردم از نمایندگان منتخب مردم همدان، انتظار دارم که با همکاری و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، در جهت استرداد حقوق مردم گام بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.