فرماندار کاشمر گفت: همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری برای نخستین بار تمبر اختصاصی انتخابات در کاشمر رونمایی شد.

تمبر اختصاصی انتخابات در کاشمر رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، مسلم ساقی در این مراسم که در محل زیارتگاه شهید مدرس برگزار شد افزود: چون در ستاد اجرایی انتخابات به دنبال کارهای جدیدی بودیم یکی از این اقدامات که حتی در سطح استان خراسان رضوی کمنظیر و حتی بیسابقه بوده رونمایی از تمبر یادبود به مناسبت یازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری است.

وی اضافه کرد: رای گیری برای یازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز در ۱۰۰ شعبه اخذ رأی شهر کاشمر آغاز شد.

فرماندار کاشمر گفت: همزمان با دوم اسفندماه روز انتخابات بیش از دو هزار نفر به عنوان مجری و دستاندرکار در حوزه اجرا، نظارت و بازرسی فعال هستند، همچنین تمامی تمهیدات و تدابیر لازم اتخاذ شده تا در این روز و در کمترین زمان ممکن رای گیری انجام شود.

ساقی افزود: امسال برای نخستین بار دستگاههای احراز هویت در همه شعب سراسر کشور تعبیه و با تائید شورای نگهبان پیکربندی شده است و امروز قبل از ساعت هفت صبح آزمایشهای لازم بر روی آنها صورت گرفت و وارد مدار شدند.

امام جمعه کاشمر هم در این مراسم گفت: امروز شاهد برگزاری امنترین انتخابات دنیا در ایران و همچنین شهرستان کاشمر هستیم و این که از نخستین ساعات شروع اخذ رأی شاهد حضور مردم در پای صندوقهای رأی هستیم نشانه پایبندی آنها به انقلاب است.

مسلم ساقی افزود: این ملت راه خود را پیدا کرده و اهمیت خاصی برای شهادت، مقاومت و نیروهای وفادار به رهبری و ولایت قائل هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.