انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری امروز در حالی در شهرستان‌های خراسان رضوی در حال برگزاری است که رئیس دادگستری و رییس هیات نظارت داورزن از از نظارت۱۵۰ نفر در هیات نظارت بر انتخابات داورزن و فرماندار تربت حیدریه از وجود ۲۸۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

از نظارت۱۵۰ نفر در هیات نظارت بر انتخابات داورزن تا وجود ۲۸۲ شعبه اخذ رای در تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری امروز در حالی در شهرستان‌های خراسان رضوی در حال برگزاری است که رئیس دادگستری و رئیس هیات نظارت داورزن از از نظارت۱۵۰ نفر در هیات نظارت بر انتخابات داورزن و فرماندار تربت حیدریه از وجود ۲۸۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

مردم رای دهی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند

فرماندار بردسکن با اشاره به اینکه با توجه به فرصتی که باقی مانده است مردم این شهرستان رای‌دهی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند، گفت: همه بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم و قانونمند در تراز انقلاب اسلامی درراستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر گام دوم انقلاب، قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی، انسجام ملی تمامی امکانات فراهم شده است.

مجتبی شاکری ادامه داد: از ساعت ۵:۳۰ صبح همه اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی آمادگی لازم را داشتند و تمامی نیروهای بسیج و انتظامی راس ساعت ۷ به اتفاق نمایندگان فرماندار و اعضای شعب صندوق‌های اخذ رای را در شعبات تحویل دادند و رسماً از ساعت ۸ صبح رای‌گیری آغاز شد.

نظارت ۱۵۰ نفر در هیات نظارت بر انتخابات داورزن

رئیس دادگستری و رئیس هیات نظارت داورزن اظهار کرد: هیات نظارت و بازرسی شورای نگهبان داورزن با حدود ۱۵۰ نیرو بر امر سلامت انتخابات نظارت و از آرای مردم که حسب ‌فرمایش‌ مقام‌ معظم‌ رهبری «حق‌الناس» است، صیانت می‌کند.

سیدرضا سیدآبادی بیان کرد: همه‌ نیروهای نظارت ‌شورای ‌نگهبان ‌در کلاس‌های آموزشی، نحوه نظارت، برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی را آموزش دیده‌اند.

وی متذکر شد: همچنین با راه‌اندازی «میز هدایت» که از نوآوری‌های این دوره از انتخابات است در دفتر نظارت شورای نگهبان پاسخگوی سوالات و ابهامات دست‌اندکاران امر اجرا و نظارت در تمام ساعات ‌روز انتخابات هستیم.

لازمه انتخابات سالم رعایت کامل فرآیندهای قانونی در برگزاری انتخابات است

فرماندار تربت حیدریه با تاکید لازمه انتخابات سالم رعایت کامل فرآیندهای قانونی در برگزاری انتخابات است، گفت: کلیه عوامل اجرایی باید به قانون و مقررات تسلط کامل داشته و آرامش شعب اخذ رای را با تدبیر و رعایت کامل بی‌طرفی مدیریت کنید.

علی رستمی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر عینی و عملی مردم سالاری و حق عینی مردم است، اضافه کرد: ۲۸۲ شعبه اخذ رای برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده که از این تعداد، ۱۰۸ شعبه اخذ رای در شهر تربت‌ حیدریه و بخش مرکزی، ۳۸ شعبه در بخش جلگه رخ، ۱۷ شعبه در بخش کدکن، ۱۱شعبه در بخش بایگ، ۲۴ شعبه در شهر فیض آباد فعال است.

مردم امروز با شهید سلیمانی بیعت می‌کنند

فرماندار زاوه اظهار کرد: امروز مردم شریف و ولایت مدار این زاوه همچون سایر ایران اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شده و بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری، شهدای گرانقدر به خصوص شهید  سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت می‌کنند.

محمود صادقی با اشاره به اینکه در زاوه ۶۰۰ عوامل اجرایی، نظارت و دست‌اندرکار انتخابات در ۶۱ شعبه اخذ رای مستقر هستند، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما بر این است که مانند گذشته مردم انقلابی زاوه با مشارکت ۸۵ درصدی خود حماسه‌ای دیگر رقم بزنند.

همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات حداکثری در خلیل‌آباد فراهم است

فرماندار خلیل‌آباد  با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان براساس روز شمار انتخابات، فراهم شده و از ساعت ۸ صبح تمامی شعبات خلیل‌آباد به صورت کاملا آنلاین مراحل اخذ رای را انجام می‌دهند، متذکر شد: برای برگزاری انتخابات در خلیل‌آباد تعداد ۴۰ شعبه ثابت و ۴ شعبه سیار اخذ رای فراهم شده است.

ابراهیم قاسم‌پور افزود: در این راستا ۳۷ هزار نفر واجد شرایط که از این تعداد ۲ هزار نفر رای اولی هستند.

وی با بیان اینکه ۲۶ شعبه در بخش مرکزی و ۱۸ شعبه در بخش ششطراز فرایند اخذ رای را انجام می‌دهند، تصریح کرد: از مردم خلیل‌آباد درخواست می‌کنیم که رای خود را به ساعاتی پایانی انتخابات موکول نکنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.