خوزستان- به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان علی حسین حسین زاده درصد مشارکت و مجوع آرای ماخوذه در کل استان و نتایج نهایی سه حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

ستاد انتخابات استان نتیجه سه حوزه انتخابیه خوزستان را اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان، علی حسین حسین زاده رئیس ستاد انتخابات استان درصد مشارکت و مجوع آرای ماخوذه در کل استان و نتایج نهایی سه حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

حسین زاده  تصریح کرد: در استان خوزستان ۱ میلیون ۵۲۳ هزار و ۹۱۴ نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و این رقم معادل حدود ۴۳ درصد واجدین شرایط در این دوره است.

وی افزود: در حال حاضر نتایج سه شهرستان نتایج نهایی شده است و تا پایان امروز بقیه حوزه های انتخابیه مشخص خواهد شد که به سمع و نظر مردم شریف خواهد رسید.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان توضیح داد: در حوزه انتخابیه خرمشهر آقای سید لفته احمدنژاد با ۹ هزار و ۶۳۸ رای از مجموع آرای ماخوذه ۴۷ هزار و ۴۶۶ رای در حوزه انتخابیه شادگان آقای مجید ناصری نژاده با ۱۲ هزار و ۵۵۵ رای از مجموع ۴۶ هزار و ۲۸ رای و در حوزه انتخابیه شوش آقای محمد کعب عمیر ۲۳ هزار و ۳۵۸ رای از مجموع ۹۴۸۲۴ رای منتخب مردم در مجلس یازدهم شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.