زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تعداد آمبولانس‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات موجود در استان زنجان، نیاز آن را تأمین نمی‌کند.

کمبود آمبولانس و پایگاه‌های امداد بین‌شهری در زنجان

به گزارش قدس آنلاین،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تعداد آمبولانس‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات موجود در استان زنجان، نیاز آن را تأمین نمی‌کند.

شهرام میرزایی با بیان اینکه هیچ پایگاه غیرفعالی در استان زنجان وجود ندارد، اظهار کرد: تعداد پایگاه‌های امداد و نجات فعال استان زنجان در طرح‌های فصلی، ۱۱ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه موقت است.

وی افزود:از آنجایی که این تعداد پایگاه امداد و نجات در استان، نیاز منطقه را مرتفع نمی‌کند، به همین خاطر ۵ پایگاه در طرح آمایش سرزمینی در چشم‌انداز ۱۰ ساله استان درخواست شده است.

منبع:ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابوالفضل طاهری ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    کدوم کمبود؟؟؟!!!!!کمبودی نیست. ولی برین. از این به بعد تو داستانهاتون بنویسید. پسری بود از شهر زنجان زنگان شهر غواصان دریا دل. خط شکن. لرزه برانداز در دل دشمن. بنویسید این پسر نزدیک ی ماه بود. سرتا به پا پر از درد بود. نمی‌توانست دیگه نفس بکشه. چون نفس خواهر این پسر. به تنگ آمده بود. لحظۀ به سختی نفس کشیدن خواهر دردی بود. خیلی بیشتر از خیلی عیار بالااشاید این پسر در طول این چند روز و ماه. اینقدر غصه خورد که چرا. در شهری به این نامی. دریادلان.فقط در تلفظ امبولانس مجهز. به برق که بتواند عزیز بهتر از جان خود حتی برای چند ساعت. به مرکز تهران منتقل کند.مسئولین در این زمینه به خصوص و زجر دهنده کوتاهی کردند. شک ندارم. همین. کار. که بی توجه به جان بشریت. باعث قهر خدا شده تقاصه داره. کاراتون با هیچ توجیهی قابل قبول نیست و در آخر بنویسید این پسر زنجانی. در اثر این همه بی عدالتی. وبا گذشت زمان حجمه سنگین. دردهای.بسیار فراوان. وبر اثر. شوک وارد شده از این همه مظلومیت چند بار تصمیم به. وارد شدن به پایگاه هوابرد. بیمارستان موسوی زنجان. ادب حکم کرد نکن 🤘❤️‍