۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
کد خبر: 693720

بارسلونا شنبه در هفته بیست و پنجم لالیگا در نوکمپ برابر ایبار قرار گرفت و با پنج گل مهمانش را شکست داد.

پیروزی بارسلونا با درخشش مسی

به گزارش قدس آنلاین، آبی اناری‌ها از شروع توپ و میانه میدان را در اختیار داشتند اما تا دقیقه ۱۰ تیم مهمان بود که دو شوت به سمت دروازه زد. نخستین موقعیت برای میزبان به گل تبدیل شد. لیونل مسی با پاس ایوان راکیتیچ در دقیقه ۱۴ گلزنی کرد تا به ناکامی اش در این زمینه پایان دهد. مهاجم بارسا چهار هفته پیاپی در لالیگا گلی به ثمر نرسانده بود. در ادامه این بازیکن با پاس آرتورو ویدال در موقعیت گل قرار گرفت و توانست دبل کند. مسی سه دقیقه بعد فرصت داشت گلزنی کند با این حال به آنتوان گریزمان پاس داد تا او گلی به نام خود ثبت کند. مهاجم فرانسوی نتوانست توپ را خوب کنترل کند و بازیکن حریف به آن ضربه زد اما توپ به ستاره آرژانتینی رسید. در نهایت مسی سومین گلش را هم به ثمر رساند.

در نیمه دوم ایبار به دنبال جبران نتیجه بود اما مارک آندره تراشتگن اجازه نداد دروازه اش باز شود. بارسا نیز موقعیت گلزنی داشت که باز هم مسی گل دیگری را به ثمر رساند. در دقایق پایانی آرتور پنجمین گل تیمش را وارد دروازه ایبار کرد. در این بازی مارتین برایت ویت فرصت پیدا کرد برای نخستین بار با پیراهن بارسا به میدان برود. مهاجم جدید تیم کاتالانی به جای گریزمان وارد زمین شد و در گل چهارم و پنجم تاثیر گذار بود.

آبی اناری‌ها با این پیروزی ۵۵ امتیازی شدند و به طور موقت به صدر جدول صعود کردند. رئال مادرید در صورت شکست لوانته دوباره در رتبه اول قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.