یک عضو بلندپایه جنبش حماس گفت که فلسطینیان از طریق برنامه فراگیر مقاومت خواهند توانست تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای به فراموشی سپردن مسئله فلسطین را به شکست بکشانند.

محمود الزهار: فلسطینیان از طریق مقاومت تلاش‌های آمریکا و اسرائیل را به شکست خواهند کشاند

قدس آنلاین؛ محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که این جنبش و سایر گروه‌های فلسطینی تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به نوار غزه و یا ترور یکی از فرماندهان مقاومت را جدی نمی‌گیرند.

وی در گفت‌وگو با فلسطین الیوم افزود: تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت و نوار غزه در راستای رقابت‌های انتخاباتی بین احزاب این رژیم برای راهیابی به "کنست" است.

الزهار اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بر پایه تجاوزگری بنا شده است و همه سران این رژیم با ترور و قتل فلسطینیان تغذیه می‌شوند. 

این عضو بلندپایه جنبش حماس درباره ادامه تلاش‌های مردمی و گروه‌های فلسطینی برای به شکست کشاندن معامله قرن گفت: مقاومت فلسطین در مقابل هر طرحی که به دنبال به فراموشی سپردن مسئله فلسطین است تسلیم نخواهد شد و فلسطینیان از طریق برنامه فراگیر مقاومت خواهند توانست تلاش‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای به فراموشی سپردن مسئله فلسطین را به شکست بکشانند.

الزهار تاکید کرد که هماهنگی امنیتی بین تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیل در کرانه باختری اشغالی خطری بزرگ برای مسئله فلسطین به شمار می‌رود و این هماهنگی مانعی بزرگ در مسیر مبارزه با اشغالگران اسرائیلی است.

وی افزود که هماهنگی امنیتی بین تشکیلات خودگردان فلسطین  و اسرائیل که در چارچوب آن اطلاعات امنیتی از مقاومت رد و بدل می‌شود خطرناک تر از اشغالگری است.

عضو دفتر سیاسی  حماس گفت که هماهنگی امنیتی خیانتی به خون شهدا و مجروحان و اسرا است.

الزهار از ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که دست مقاومت را در کرانه باختری باز گذاشته و به همکاری امنیتی با اسرائیل پایان دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.