۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 693773

در پی افزایش نگرانی‌ها و تشدید هشدارها درباره شیوع ویروس کرونا در ایتالیا سه بازی از لیگ دسته اول فوتبال این کشور لغو شد.

 ویروس کرونا سری A در ایتالیا را تعطیل کرد

قدس آنلاین؛ پس از لغو ۴۳ بازی در دسته‌های دوم، سوم و چهارم فوتبال ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا در دو منطقه لمباردی و ونتو، شب گذشته (شنبه) سه بازی از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، سری A نیز لغو شد. این خبر را جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا در یک نشست خبری دیروقت اعلام کرد. او گفت:« وزیر ورزش، وینچنزو اسپادافورا قصد دارد تمامی رویدادهای ورزشی روز یکشنبه در مناطق ونتو و لمباردی را لغو کند».

در همین حال جوزپه سالا، شهردار میلان نیز تأیید کرد که دیدار تیم‌های اینتر و سامپدوریا که قرار بود ۲۳:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شود، لغو شده است. جورجو گوری، شهردار برگامو نیز تأیید کرد که مصاف تیم‌های آتالانتا - ساسولو و هلاس ورونا - کالیاری به زمان دیگری موکول شده است.

سرعت بالای شیوع ویروس کرونا باعث شده، بخش‌های از دو منطقه لمباردی و ونتو در قرنطینه کامل باشند و مدارس و ادارات آنها نیز تعطیل شوند.

تا کنون دو مورد مرگ و میر در ایتالیا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده و این در حالیست که منابع رسمی از ابتلای ۷۹ شخص دیگر در این کشور خبر می‌دهند. از این تعداد ۴۷ نفر در منطقه لمباردی، ۱۷ نفر در منطقه ونتو، ۲ نفر در منطقه امیلیا رومانیا، دو نفر (توریست) در منطقه لاتزیو و یک نفر در منطقه پیدمونت حضور داشته‌اند. ایتالیا به صورت رسمی تأیید کرد که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور بالاترین میزان در تمام کشورهای اروپایی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.