مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه راضی نیستیم کوچک‌ترین مشکلی برای تماشاگران پیش بیاید، گفت: از تصمیم‌گیران درخواست می‌کنم هر ۳ دیدار امروز لیگ برتر را به زمان دیگری موکول کنند.

سپاهان خواستار تعویق بازی امروز با پرسپولیس شد

قدس آنلاین: مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره آخرین تصمیم در خصوص چگونگی برگزاری دیدار امروز تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: تا الان اعلام کرده‌اند این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما هنوز چیزی به صورت کتبی به ما اعلام نشده است.

وی افزود: سلامتی مردم اولویت اول ما است اما درخواست مصرانه باشگاه سپاهان به تعویق افتادن این مسابقه است. جالب است که ستاد مبارزه با کرونا تمام مسابقات ورزشی را از روز دوشنبه به مدت ۱۰ روز تعطیل اعلام کرد و سوال ما این است که چرا مسابقات امروز لغو نمی‌شود و آیا ویروس کرونا از دوشنبه فعال می‌شود؟ نمی‌دانم چه اصراری وجود دارد که ۳ دیدار امروز برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: در حال حاضر نیز سپاهان هر ۵ روز یک بار بازی می‌کند و حاضر هستیم هر ۴ روز یک بار بازی کنیم. خواستار تعویق بازی هستیم و هیچگاه به دنبال این نیستیم که سلامتی مردم به خطر بیفتد و اگر این ۳ بازی به تعویق بیفتد آمادگی داریم فشرده‌تر بازی کنیم؛ همان‌طور که چند سال پیش به مدت ۳ ماه و نیم از بازی خانگی محروم بودیم و هر سه چهار روز یک‌ بار برای برگزاری مسابقات‌مان به شهرهای مختلف می‌رفتیم.

وی گفت: باز هم می‌گویم که خواستار تعویق بازی هستیم چون شرایط میزبانی را در تعیین‌کننده‌ترین بازی لیگ از دست می‌دهیم. البته تأکید می‌کنم که سلامتی مردم و هواداران در اولویت است و از امروز تمرینات تمام تیم‌های باشگاه به خصوص تیم‌های آکادمی‌های سپاهان و حتی پایگاه‌های هم‌نام در سراسر کشور را تعطیل کرده‌ایم.

تابش در پاسخ به اینکه مرجع تصمیم‌گیر در این خصوص کدام بخش است، تصریح کرد: فدراسیون و سازمان لیگ این تصمیم را گرفته‌اند که هنوز ابلاغ رسمی نشده اما طبق اخبار واصله می‌خواهند این ۳ بازی را بدون تماشاگر برگزار کنند که ما خواهان برگزاری بازی در زمان دیگری هستیم. راضی نیستیم کوچک‌ترین مشکلی برای تماشاگران پیش بیاید و از تصمیم‌گیران درخواست می‌کنم هر ۳ دیدار امروز لیگ برتر را به زمان دیگری موکول کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.