رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با داروخانه‌هایی که اقدام به احتکار ماسک یا گران‌فروشی در این زمینه می‌کنند، برخورد جدی می‌شود.

برخورد تعزیرات با داروخانه‌های محتکر و گران‌فروش ماسک

به گزارش قدس آنلاین، امید جلیلی با اشاره به گشت‌های تعزیرات استان خراسان رضوی  از داروخانه‌ها، اظهار کرد: در روز سوم اسفند ماه، تیم سیار ما به اتفاق اصحاب رسانه از داروخانه‌های سطح شهر بازدید کردند.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: در حال حاضر دو موضوع گران‌فروشی ماسک و اقلام ضد عفونی و امتناع از عرضه این محصولات بهداشتی توسط داروخانه‌ها مطرح است که تاکنون برخوردهایی با داروخانه‌ها صورت گرفته و عده‌ای از آنان ابراز کردند که شرکت‌های پخش، این اقلام را گران توزیع می‌کنند که بررسی این موضوع بر عهده معاونت غذا و دارو علوم پزشکی مشهد است.

وی ضمن تکذیب خبر مربوط به جمع‌آوری ماسک‌ها از داروخانه‌ها توسط اداره تعزیرات، تصریح کرد: طبق گزارشی که به دستمان رسیده بود، یکی از داروخانه‌های سطح شهر از فروش ماسک خودداری می‌کرد که پس از بازرسی این داروخانه متوجه احتکار ماسک‌ها شدیم، آن‌ها را ضبط کرده و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دادیم تا نسبت به توزیع ماسک‌ها اقدام کند اما از سایر داروخانه‌ها ماسکی جمع‌آوری نشده است.

جلیلی افزود: اکنون در حال بازرسی از داروخانه‌ها هستیم و در صورت وقوع هرگونه احتکار و یا گران‌فروشی، برخورد جدی و لازم صورت می‌گیرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.