۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 693867

درحالیکه قرار بود بازی پرسپولیس و سپاهان ساعت ۱۶:۱۵ آغاز شود، این دیدار به دلیل حضور نیافتن تیم سپاهان در زمان قانونی، برگزار نشد.

 بازی پرسپولیس و سپاهان برگزار نشد

به گزارش قدس آنلاین افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس گفت تا ساعت ۱۶:۴۵ اگر بازی آغاز نشود، این تیم وارد زمین نخواهد شد. 

در همین حال مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: طبق قوانین از زمان شروع بازی نیم ساعت صبر باید کرد و بعد بازی سه بر صفر شود.

 حسین قدوسی در درخصوص عدم حضور تیم سپاهان اظهار داشت: در شرایطی که دیگر بازی لیگ بدون تماشاگر در حال انجام است تیم سپاهان هنوز به ورزشگاه نرفته است.متاسفانه اتهامات واهی و موضع گیری های از یک سو و تجمع هواداران سپاهان مقابل هتل این تیم  و عدم حضور در استادیوم را شاهد هستیم.

تصمیم سازمان لیگ برای همه بازی ها بوده و سرخ ها  منتظر می مانند تا  در صورت عدم حضور تیم سپاهان در ورزشگاه قوانین درباره نتیجه بازی اجرا و اعمال شود.قانون می گوید باید از زمان شروع بازی نیم ساعت صبر کرد و بعد بازی سه بر صفر شود.

جلال مرادی ناظر مسابقه دیدار امروز یکشنبه ورزشگاه نقش جهان اصفهان، لحظاتی قبل با حضور در رختکن پرسپولیس ضمن اعلام آخرین وضعیت پیش آمده و عذرخواهی از اعضای تیم درخواست کرد؛ اعضای تیم پرسپولیس، ۳۰ دقیقه دیرتر از زمان اعلام شده برای گرم کردن در زمین مسابقه حضور پیدا کنند.

این درخواست با اعتراض افشین پیروانی و یحیی گل محمدی روبرو شد. آنها اعلام کردند؛ تیم فوتبال پرسپولیس با وجود ازدحام جمعیت برابر هتل و حمله صورت گرفته به هواداران در موعد مقرر در ورزشگاه حضور پیدا کرد و در زمان مقرر هم برای گرم کردن وارد زمین می‌شود و انتظار دارد تشریفات شروع بازی با حضور داور در ساعت مقرر انجام شود.

در همین حال رضا فتاحی در گفت‌وگو با برنامه زنده تلویزیونی در خصوص حضور دیرهنگام سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برای بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما از هتل به سمت ورزشگاه حرکت کردیم و دستوری که داده شد را اجرا کردیم اما باید بگویم که هوادار ما حق دارد با این تیم زنده است و با این تیم زندگی می‌کند این درست نیست که یک روز قبل از مسابقه اعلام کنند به خاطر بیماری حضور هواداران در ورزشگاه منتفی است. برای همه ما سلامت همه مردم مهم است. ما دیروز اعلام و خواهش کردیم که اگر قرار است بازی بدون تماشاگر برگزار شود آن را لغو کنند. امروز صبح هم درخواست خودمان را به صورت نامه رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کردیم.

فتاحی عنوان کرد: اگر قرار است این بازی به خاطر حفظ سلامتی مردم بدون تماشاگر باشد ما آن را می‌پذیریم اما بازی ما در جام حذفی مقابل استقلال هم به خاطر سلامتی مردم لغو شد اگر آن بازی را به خاطر سلامتی مردم لغو کردند بازی امروز مقابل پرسپولیس را هم به خاطر سلامتی لغو می‌کردند.

وی ادامه داد: به ما گفتند که به هیچ عنوان این کار امکان ندارد و باید بازی کنید.ما به احترام هواداران‌مان دو ساعت در هتل بودیم این بازی شاید سرنوشت قهرمانی لیگ را مشخص کند ما اعلام کردیم که استقلال یک بازی عقب‌افتاده مقابل فولاد دارد و حاضریم در تاریخی که این بازی برگزار می‌شود ما هم بازی کنیم. ما حتی اعلام کردیم که حاضریم سه روز یکبار یا دو روز یکبار بازی کنیم اما قبول نکردند.

سرپرست سپاهان تصریح کرد: فقط به خاطر درخواست هواداران‌مان و اینکه برای آنها ارزش قائل هستیم می‌خواستیم این بازی به تعویق بیفتد هوادار ما با این تیم زنده است اما متأسفانه سازمان لیگ این موضوع را قبول نکرد. آنها حاضر نشدند به هواداران ما احترام بگذارند. بازی استقلال را لغو کردند، میزان رأی مردم است و ما می‌خواستیم به مردم احترام بگذاریم و انتظار داشتیم سازمان لیگ قبول می‌کرد این بازی در تاریخ دیگری برگزار شود.

فتاحی در خصوص حبس تیم سپاهان در هتل گفت: ما دو ساعت در هتل حبس بودیم و فیلم‌های آن هم موجود است در صورتی که طبق برنامه‌ریزی قصد داشتیم از ساعت 2 به سمت ورزشگاه برویم. ما حتی حاضر بودیم این بازی سه هیچ بشود اما به ما اعلام کردند که باید بازی انجام شود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.