مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کارشناسان مبارزه با بیماریهای این دانشگاه طی روز گذشته پاسخگوی بیش از دو هزار و ۲۵۰ تماس مردمی پیرامون پیشگیری از کرونا بوده‌اند.

پاسخگویی به ۲۲۵۰ تماس مردمی پیرامون کرونا در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حمید رضا رحیمی گفت: به منظور پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات فراوان شهروندان در خصوص ویروس کرونا سامانه تلفنی به شماره  ۳۱۴۴۹۴۴۹ در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شده است که روزانه از ساعت هشت صبح تا ۲۴ پاسخگوی شهروندان است.

وی اضافه کرد: طی روز گذشته بیشترین تماس مردمی حاصل شده در این ارتباط مربوط به نگرانی از داشتن علائم کرونا، طریقه استفاده از مواد ضد عفونی و لزوم استفاده از ماسک بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود برای پاسخگویی به پرسش‌های خود تلفن اورژانس ۱۱۵ ویژه امدادرسانی به سوانح و فوریت‌های پزشکی را اشغال نکنند.

رحیمی افزود: با توجه به نیاز جامعه و نگرانی مردم طبق هماهنگی‌های انجام شده بناست شهرداری مشهد نیز سامانه‌ای را برای مشاوره شهروندان در خصوص بیماری کرونا راه اندازی کند.

وی ادامه داد: به دنبال تماس وزیر بهداشت با تولیت آستان قدس رضوی دستورالعمل ویژه‌ای برای تامین سلامت زائران و مجاوران رضوی پیرامون پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در حال تدوین است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلای به ویروس کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی گزارش نشده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.