یزد - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت : به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مدارس و دانشگاه ها و مراکز علمی آموزشی و فرهنگی استان یزد تا پایان هفته تعطیل اعلام شده است.

مراکز علمی آموزشی و فرهنگی استان یزد تا پایان هفته تعطیل اعلام شده است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، احمد ترحمی در گفتگو با خبرنگارما اظهارداشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  ،مدارس ،مهد کودک ها ، پیش دبستانی ها ، دانشگاه ها و مراکز علمی آموزشی استان یزد تا پایان هفته تعطیل است و این که گفته شده دانشگاه های استان تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل است صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

مسئولان دانشگاه یزد نیز تعطیلی این دانشگاه را تا پایان هفته تایید  کردند.

همچنین معاون  امور عمرانی استانداری یزد طی ابلاغیه ای به شهرداران استان بر انجام اقدامات لازم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اماکن و فضاهای عمومی و وسایل نقلیه توسط شهرداری ها تاکید کرد و گفت:  ضد عفونی کردن  تمامی اماکن و مکان های  حمل نقل عمومی  و وسایل نقلیه عمومی در دستور کار قرار گیرد و وسایل نقلیه عمومی بخصوص اتوبوس ها  در ساعات پایانی شب  ضد عفونی شوند.

همچنین تمام کتابخانه های عمومی استان و مراکز آموزشی و فرهنگی استان تا پایان هفته جاری برای حفظ سلامت مراجعه کنندگان و کارکنان کتابخانه ها و این مراکز تعطیل است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.