معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از تمام شهروندان خواهشمندیم اخبار را از منابع موثق پیگیری کنند و به‌دنبال شایعات و حواشی ساخته شده پیرامون این بیماری که در فضای مجازی پخش می‌شود و بعضا ایجاد هراس و دلهره می‌کنند، نباشند.

شهروندان اخبار مربوط به کرونا را از منابع موثق پیگیری کنند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی قلیان اول اظهار کرد: از تمام شهروندان خواهشمند هستیم اخبار را از منابع موثق پیگیری کنند و به‌دنبال شایعات و حواشی ساخته شده پیرامون این بیماری که در فضای مجازی پخش می‌شود و بعضا ایجاد هراس و دلهره می‌کنند، نباشند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص صحت و سقم اخبار درباره کرونا ویروس گفت: کار در حوزه سلامت به‌هیچ عنوان شوخی‌بردار نیست و بعید می‌دانم مسؤولی در این زمینه صداقت نداشته باشد، چون هرچه بخواهیم این موضوع را از مردم کتمان کنیم در واقع سلامت مردم را بیشتر تهدید کرده‌ایم و خودمان بیشتر به چالش می‌افتیم.

وی یادآور شد: اگر ما واقعیت‌های کرونا ویروس را از مردم پنهان کنیم و بگوئیم مسأله خاصی نیست باعث می‌شویم حقیقت یک دفعه مثل بمب صدا کند که این خیلی بدتر است از همین رو مردم به سخنان منابع موثق مطمئن باشند و به‌دنبال شایعات فضای مجازی نباشند.

قلیان اول تاکید کرد: تا این لحظه هیچ مورد مثبت ثابت شده‌ای مبنی بر ابتلای شهروندان به کرونا ویروس در مشهد مشاهده نشده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.