خراسان شمالی-رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی گفت: سال گذشته تیم وزنه برداری استان در نخستین حضورش توانست رتبه ۱۶ کشور را از آن خود کند، اظهارداشت: امسال نبود بودجه و اعتبار و آماده نبودن وزنه برداران سبب شد از حضور در رقابت های قهرمانی کشور خودداری کنیم.

وزنه برداران خراسان شمالی از رقابت های قهرمانی کشور بازماندند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، حسین محراب تاکید کرد: امسال در المپیاد استعداد های برتر و مسابقات شرق کشور حضور یافتیم و خوشبختانه وزنه برداران استان مستعد و توانمند هستند.

وی افزود: برنز المپیاد استعدادهای برتر نشان داد خراسان شمالی نیز می تواند ظرفیت خوبی در این ورزش داشته باشد و به طور قطع در سال های آینده چشم اندازهای توسعه این ورزش قابل توجه خواهد بود.

وی دیربازده بودن را از ویژگی های خاص وزنه برداری بیان کرد که در سال های نخست فعالیت نمی توان از وزنه بردار برای کسب مدال توقع داشت.

محراب رتبه سال گذشته وزنه برداری استان را مرهون وزنه برداران فاروجی که سال ها پیش از تشکیل هیئت فعالیت خود را در این ورزش آغاز کرده بودند بیان کرد.

به عقیده وی مصرف مکمل و فشار زیاد تمرین برای قهرمانی چندان برای فعالان این رشته مناسب نخواهد بود و ضربات جبران ناپذیری به ورزشکار وارد می شود، بنابراین گذشت زمان و تمرینات مستمر از مهم ترین عوامل رونق این ورزش و مدال آوری خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.