خراسان شمالی- شهردار بجنورد از ضدعفونی ۶۰ دستگاه اتوبوس درون شهری این شهر به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و گفت: این روند ادامه دارد.

ضد عفونی ۶۰ دستگاه اتوبوس درون شهری بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، مهندس هادی زارعی اظهار داشت: در این راستا با استفاده از فرمول آب و سفیدکننده که دستورالعمل کشوری است تمامی این دستگاه ها در پایان هر شیفت کاری ضدعفونی می شود و این اقدام تا زمانی که خطر این ویروس برطرف شود ادامه دارد.

وی یادآور شد: حتی در صورت نیاز ضدعفونی کردن ناوگان به صورت دو نوبت در شبانه روز نیز انجام می شود ولی با توجه به اینکه بوی این مواد برای مردم آزاردهنده است و ممکن است به لباس های افراد آسیب بزند فعلا به یک بار در روز اکتفا شده است.

زارعی یادآور شد: با وجود این، در صورت شدت گرفتن انتقال این ویروس حتی احتمال تعطیلی ناوگان حمل و نقل اتوبوسی این شهر نیز وجود دارد.

وی در رابطه با تاکسی های عمومی و آژانس های این شهر نیز گفت: با توجه به تعداد بالای این ناوگان پیگیر ضدعفونی کردن آنها به صورت متفاوت با همکاری رانندگان هستیم تا مواد ضدعفونی کنده در اختیارشان قرار دهیم و خودشان نسبت به این امر اقدام کنند.

وی در خصوص تاثیرگذاری نگرانی مردم از ابتلا به این ویروس در تردد با سیستم حمل و نقل عمومی نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تاثیر خیلی محسوس نبوده ولی با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و غیره افت مسافر خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.