خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق حرفه ای ۴۰ راس گوسفند به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق گوسفندان یک میلیاردی در شیروان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود وحیدی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت‌ احشام در حوزه استحفاظی پاسگاه زیارت، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام تحقیقات پلیسی محل اختفاء متهم و نگهداری احشام را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سارق دستگیر و ۴۰ راس گوسفند سرقت شده نیز در محل اختفای این فرد کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده مشخص شد متهم چندین فقره سابقه سرقت دارد، تصریح کرد: با اقدامات فنی و پلیسی، متهم ۲ نفر از همدستانش را نیز به پلیس معرفی که تحقیقات برای دستگیری این افراد با جدیت بیشتری دنبال می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده ارزش این تعداد گوسفند یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.