همدان _سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ۴۸ درصد متقاضیان مسکن ملی واجد شرایط هستند.

۴۸ درصد متقاضیان مسکن ملی واجد شرایط هستند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهو شهر سازی استان همدان ،مجید صالحی امیرسرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان اظهار کرد: از مجموع ۱۵۰۰ نفر شمار متقاضیان ثبت نام شده در مرحله نخست طرح ملی مسکن در استان همدان ۷۲۶ نفر تائید شده و ۷۷۴ نفربه دلیل نداشتن شرایط لازم ثبت نام تائید نشده اند.
صالحی امیر در رابطه با آمار متقاضایان طرح اقدام ملی به تفکیک شهرستان بیان کرد: از تعداد ۱۰۰۰ نفر کل متقاضایان شهر همدان ، تعداد ۵۰۸ نفر تائید شده و ۴۹۲ نفر تائید نشده اند.
وی ادامه داد: از تعداد ۵۰۰ نفر کل متقاضیان شهرستان ملایر ۲۸۲ نفر تائید نشده و ۲۱۸ نفر تائید شده اند.
سرپرست معاونت مسکن وساختمان اداره کل راهو شهر سازی استان همدانیادآور شد: به زودی مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از طریق جراید به اطلاع هم استانی های عزیز خواهد رسید.
صالحی از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مطالعات اولیه و آماده سازی زمین برای احداث این واحدها در قالب طرح اقدام ملی در استان انجام شده که به زودی مرحله اجرایی این طرح شروع می شود.
وی افزود: طرح اقدام ملی مسکن با مشارکت دولت، بخش خصوصی و مردم اجرا می شود و در این بین وظیفه ی اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان تامین اراضی مورد نیاز و تسهیل در فرآیند صدور مجوزهاست.
وی گفت: درمرحله نخست طرح اقدام ملی و تولید مسکن شهر همدان، خانه‌های مسکونی در تپه حصار حاج شمسعلی و ابتدای شهرک فرهنگیان جنب دانشگاه پیام نور همدان مورد نظر قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.