معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر گفت: براساس اعلام یکی از دانشجویان که در بیمارستان مسیح دانشوری بستری است، یکی از تست های کرونا او مثبت است.

تست کرونای یک دانشجوی خواجه نصیر مثبت اعلام شد

قدس آنلاین؛ عبدالمجید خوشنود، درباره آخرین وضعیت دانشجوی خوابگاه دانش که مشکوک به ویروس کرونا بود و از چند روز گذشته در بیمارستان بستری است، گفت: این دانشجو از روز یکشنبه از بیمارستان شهدای تجریش به بیمارستان مسیح دانشوری برای انجام آزمایشات دقیق تر منتقل شد. البته به دلیل انتقال دانشجو ما کمی نگران شدیم و شخصا با پزشک بیمارستان شهدای تجریش صحبت کردم که چرا این دانشجو منتقل شده که در پاسخ گفت ما افراد مشکوک را به این بیمارستان منتقل می کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: تا روز یکشنبه که ما با بیمارستان و مرکز بهداشت منطقه ۳ و مسولان علوم پزشکی در ارتباط بودیم، اعلام کردند که آزمایش اولیه این دانشجو و شرایط بالینی او مناسب است و حتی در شرف ترخیص بود. 

خوشنود اضافه کرد: روز گذشته ساعت ۱۱ و نیم بیمارستان مسیح دانشوری به این دانشجو اعلام کرده بود که یکی از تست های او مثبت است. البته بیمارستان روز گذشته باز هم آزمایش مجدد گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هنوز مکاتبه رسمی از سوی بیمارستان با دانشگاه به منظور اعلام ابتلای دانشجو به کرونا صورت نگرفته است، گفت: انتظار داریم مرکز درمانی در این خصوص در یک مکاتبه رسمی آخرین وضعیت این دانشجو را به ما اعلام کند.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی افزود: این دانشجو حتی تا تا یکشنبه قرنظینه نبود و دوستان او در بیمارستان رفت و آمد می کردند و با او ملاقات داشتند؛ اینکه چکونه او مبتلا شده جای سوال دارد؟

وی بیان کرد: به محض اینکه دوشنبه اعلام کردند تست این دانشجو مثبت بوده، به بچه های خوابگاهی که او در آن ساکن بود، اعلام کردیم که مراقبت کنند. دوستان بهداشت منطقه ۳ به ما تاکید کردند که هم اتاقی های دانشجو را تحت نظارت قرار دهیم و خوشبختانه تا کنون هیچ یک از دانشجویان علائم مشکوکی نداشته اند. 

خوشنود ادامه داد: حتی هم اتاقی هایش این دانشجو برای آزمایش به بیمارستان مراجعه کردند اما بیمارستان قبول نکرد و گفته بودند چون علائمی ندارید ما موظف نیستیم، تست بگیریم. یک نفر از هم اتاقی های این دانشجو با رضایت خودشان از دانشگاه رفتند و در  تهران در خانه قرنطینه است. یکی از دانشجویان دیگر به شهرستان رفتند البته با این دانشجو در تماس هستیم.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با بیان این مطلب که تخلیه خوابگاه دانشگاه اقدام مثبتی بود که صورت گرفت، گفت: روز گذشته خوابگاه دانش ضدعفونی شد و همچنان ضدعفونی کردن دانشکده ها ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.