بارش برف و باران به دنبال فعالیت یک سامانه بارشی از عصر امروز مناطق مختلف استان خراسان رضوی را فرا می‌گیرد و تا عصر پنجشنبه این هفته ادامه دارد.

بارش باران عصر امروز خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای پیش‌بینی شده در استان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به برف تبدیل خواهد شد.

مرتضی اثمری افزود: این بارشها توام با رعد و برق و آبگرفتگی و در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش باران و برف همراه با کولاک، تشکیل مه و کاهش میدان دید پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به افت محسوس میانگین دما در خراسان رضوی طی روزهای آینده گفت: بیشنیه دمای هوای امروز مشهد ۲۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا با ۶ درجه کاهش به ۱۵ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوا در خراسان رضوی طی روز پنجشنبه این هفته کاهش محسوسی خواهد داشت به طوری که بیشینه دمای هوای مشهد طی آن روز  پنج درجه پیش‌بینی شده است.

اثمری افزود: امروز کمینه دمای هوای مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته به ترتیب به صفر و یک درجه زیر صفر می‌رسد.

وی ادامه داد: باخرز با دمای هوای دو درجه بالای صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در جغتای با ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.