مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: گزارشهای مردمی باعث افشای تخلفات صنفی سه واحد عرضه ملزومات پیشگیری از کرونا، حضور بازرسان در محل و جریمه متخلفان شد.

شهروندان تخلفات صنفی مرتبط با اقلام بهداشتی را افشا کردند

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری افزود: حوالی ساعت ۱۹ دیشب گزارشهای مردمی مبنی بر خودداری از عرضه ملزومات پیشگیری از کرونا و گران فروشی آنها از سوی برخی واحدهای فروش تجهیزات پزشکی در مشهد به بازرسان صنوف ارسال شد.

وی اضافه کرد: بازرسان بلافاصله در محل حضور یافته و تخلفات را پیگیری کردند که در نتیجه آن مشخص شد که دو واحد صنفی تجهیزات پزشکی از فروش دستکش یک‌بار مصرف، محلول ضدعفونی کننده و پد استریل به مردم خودداری می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: بازرسان ضمن تشکیل پرونده تخلف برای واحدهای مزبور، لوازم مزبور را از مخفیگاه صنوف بیرون آورده و خود اقدام به فروش آنها به مردم به قیمت واقعی‌شان کردند.

دلداری افزود: یک واحد عرضه تجهیزات پزشکی نیز شب گذشته بنا بر گزارشهای مردمی اقدام به گران فروشی ملزومات پیشگیری از کرونا کرده بود به طوری که جعبه دستکش یک بار مصرف ۱۷۵ هزار ریالی را به قیمت ۳۷۰ هزار ریال به فروش می‌رساند.

وی ادامه داد: برای واحد متخلف مزبور پرونده تخلف تشکیل و وی وادار به عرضه ملزومات پیشگیری از کرونا به قیمت اصلی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد به شهروندان توصیه کرد در صورت مواجهه با هرگونه گران فروشی یا خودداری از عرضه ملزومات پیشگیری از کرونا توسط واحدهای صنفی تجهیزات پزشکی مراتب را از طریق تماس تلفنی با شماره ۳۱۷۳۰ یا ارسال پیامک به شماره ۳۱۳۴۱۲۴ به بازرسان اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.