مسئول بهداشت و درمان مجمع جهادگران استان تهران، از اعلام آمادگی گروه‌های جهادی تخصصی در حوزه بهداشت و درمان جهت فعالیت در پیشگیری از شیوع کرونا و پایش سلامت جهادی خبر داد.

اعلام آمادگی گروه‌های جهادی بهداشت و درمان برای پیشگیری از شیوع کرونا

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، امیرحسام ایزدی مسئول بهداشت و درمان مجمع جهادگران استان تهران، از اعلام آمادگی گروه های جهادی تخصصی در حوزه بهداشت و درمان استان تهران جهت فعالیت در پیشگیری از کرونا و پایش سلامت جهادی خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی در سنوات اخیر فراتر از بازه زمانی تابستان، در تمام فرصت‌ها و موقعیت‌های سال و حوادث و بزنگاه های مشکلات جامعه، از هر فرصتی حتی ۱ روزه استفاده کرده و به خدمت رسانی در حوزه بهد اشت و درمان در کلیه مناطق محروم و کم برخوردار اقدام می‌کنند.

وی تاکید کرد: این گروه‌ها در عرصه‌های بهداشت و درمان، اعم از پایش سلامت، آموزش و آگاهی بخشی می‌توانند در بحران ویروس کرونا در استان تهران برای ریشه کن کردن و مبارزه با آن ویروس به نهاد های مسئول همچون وزارت بهداشت تمام تلاش خود را انجام دهد.

ایزدی تصریح کرد: با توجه به مشاهدات عینی و حوادث تلخ اخیر رخ داده در کشور عزیزمان و وضعیت کنونی کشور لازم است هر چه سریع‌تر جهت آماده سازی و تجهیز مراکز استان ها برای مقابله با شیوع بیشتر این ویروس اقدامات لازم انجام گیرد.

مسئول بهداشت و درمان مجمع جهادگران استان تهران گفت: بدینوسیله گروه‌های جهادی تخصصی بهداشت و درمان و کارگروه تخصصی بهداشت درمان مجمع جهادگران استان تهران جهت استقرار و کمک در انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا آمادگی خود را اعلام می‌دارند.

منبع: فارس


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.