۹ مرکز جامع خدمات سلامت در حوزه بهداشت برای مراجعه اولیه بیماران با علایم کرونا در کنار سایر مراکز درمانی، درمانگاهها و بیمارستانها در مشهد تعیین شد.

۹ مرکز بهداشتی مشهد پذیرنده بیماران با علایم کرونا هستند

به گزارش قدس آنلاین، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این مراکز جامع خدمات سلامت به نامهای "لشکر در بلوار فلاحی، آب و برق، پنجتن، بافقی در گلشهر، سیلو در خیابان رسالت، احمدی در چهارراه ابوطالب، امام علی در آخوند خراسانی، سیدی در بلوار صبا و ساختمان در شهرک شهید رجایی" برای مراجعه بیماران با علایم سرماخوردگی و مشکوک به کرونا پیش‌بینی شده‌اند.

دکتر مهدی قلیان اول افزود: همچنین تمام بیمارستانها و درمانگاهها و کلینیک‌های بخش خصوصی و دولتی و نیروی انتظامی در مشهد برای پذیرش بیماران با علائم مشکوک به کرونا آمادگی کامل دارند.

وی اضافه کرد: چهار بیمارستان نیز به طور اختصاصی ویژه کرونا پیش‌بینی شده است و از مردم تقاضا داریم اگر فقط علائم سرما خوردگی دارند بدون دلیل به بیمارستانها مراجعه نکنند چراکه بیمارستانها برای درمان بیماران اورژانسی در نظر گرفته شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مردم نگران نباشند و اگرچه در شرایط کنونی ویروس کرونا درمان ندارد اما خطر مرگ و میر آن برای افراد سالمند و دارای بیماریهای زمینه‌ای است و درمان این بیماری شامل استراحت، مصرف مایعات، مصرف مسکن در صورت نیاز و رعایت بهداشت فردی است.

روز گذشته رییس دانشکده پزشکی نیشابور با انتشار بیانیه‌ای از مرگ یک نفر بر اثر کرونا در این شهر خبر داد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.