۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 694133

بر اساس تصمیم ستاد مقابله با بحران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در پنجم اسفندماه، برگزاری ویژه‌برنامه‌های مذهبی و فرهنگی آستان مقدس به زمان آینده موکول شد.

تعلیق برنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

قدس آنلاین: به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، بر اساس تصمیمات اتخاذشده در این ستاد، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامتی زائران و مردم، مراسم مذهبی و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی آستان مقدس تا اطلاع ثانوی تعلیق و به زمان مناسب دیگری موکول ‌شد.

در همین راستا دور ضرایح مطهر نرده‌های حائل قرار داده شده و برای جلوگیری از شیوع این ویروس، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در دستور کار آستان قرار گرفته که یکی از این اقدامات، ضدعفونی کردن مستمر ضرایح مطهر و بخش‌های مختلف آستان است.

همچنین کتابخانه، موزه، خانه علم و آسمان‌نما، مرکز نجوم و کلاس‌های مرکز آموزش قرآن نیز تا اطلاع ثانوی از پذیرش مراجعان  معذور است و درهای آستان در ساعت ۲۲ هر شب به‌منظور نظافت و ضدعفونی بسته خواهد شد.

در پایان این بیانیه آمده است: ضمن آرزوی سلامتی برای مردم عزیز و غیور ایران اسلامی، گذر از این بلا و گرفتاری را از درگاه حضرت باری‌تعالی مسئلت داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.