رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: تاکنون دو مورد مشکوک به کرونا در گناباد داشته‌ایم که نفر اول یکی از دانشجویان دانشگاه اهل قم بوده و نفر دوم طلبه‌ای که از استان البرز به گناباد آمده بود که هر دو، مورد آزمایش قرار گرفتند و تست آنها منفی بوده است.

تست منفی ۲ بیمار مشکوک به کرونا در گناباد

به گزارش قدس آنلاین، جواد باذلی اظهار داشت: پس از اعلام رسمی بیماری کرونا در ایران سریع کمیته‌های مربوطه را تشکیل و هر روز جلسات آن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دو بخش بیمارستان بهلول با ظرفیت ۶۰ تخت برای افراد مشکوک به کرونا آماده شده و همچنین افراد مشکوک به کرونا در شهرستان بجستان نیز به این محل منتقل خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: تاکنون دو مورد مشکوک به کرونا در گناباد داشته‌ایم که نفر اول یکی از دانشجویان دانشگاه اهل قم بوده و نفر دوم طلبه‌ای که از استان البرز به گناباد آمده بود که هر دو، مورد آزمایش قرار گرفتند و تست آنها منفی بوده است.

باذلی خاطر نشان کرد: یک کاروان اتوبوسی از اهالی روستاهای گناباد که به قم سفر داشته‌اند را کنترل کرده‌ایم و تمامی سفرهای زیارتی و برگزاری مجالس عروسی تعطیل شده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای دستورالعمل‌های پیشگیری در جلوگیری از گسترش این بیماری بیان داشت: براساس مصوبه شورای امنیت تمامی تولید ماسک در کشور تحویل وزارت بهداشت می‌شود تا از بازار سیاه جلوگیری و در صورت در اختیار دادن آنها به دانشگاه ها در بین مردم توزیع خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.