دادستان بردسکن گفت: به جهت تخلفات عدیده توسط شهردار سابق شهرآباد، انفصال از خدمت وی صادر شده است و پرونده سیر مراحل قضایی را طی می کند.

حکم انفصال از خدمت شهردار سابق شهرآباد صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد فرزانه، با بیان اینکه یکی از اتهامات شهردار سابق شهرآباد فروش وسیله شهرداری به شخصی از پیمانکاران شهرداری بوده است، اظهار کرد:  پس از چند سال از فروش اموال شهرداری به غیر، با پیگیری‌های دادگستری و شهردار فعلی در شهرآباد، وسیله فروخته شده، در یکی از شهرستان‌های استان مرکزی شناسایی شد که با دستور و نیابت قضایی، دستگاه بیل بکهو لودر تمام اتومات شهرداری توقیف وسپس با انتقال به شهرستان تحویل شهرداری شهرآباد شد.

دادستان بردسکن با تقدیر از پیگیری‌های شهردار فعلی شهرآباد در مورد روند رسیدگی پرونده شهردار سابق این شهر اظهار داشت: در مورد شهردار سابق شهرآباد گزارشات متعددی  به دادستانی و دیگر دستگاه‌های نظارتی رسیده بود که با توجه به عدم پاسخگویی لازم توسط وی، دستگاه قضایی ورود پیدا کرد.

فرزانه با اشاره به اینکه با ورود بازرسی و دستگاه‌های ناظر تخلفات وی محرز شد، افزود: با تشکیل پرونده قضایی برای وی وثیقه میلیاردی صادر شد.

وی با توصیه به دستگاه‌های اداری اظهار کرد: همه دست اندرکاران دولتی در شهرستان باید برابر قانون فعالیت کنند واین مهم را سر لوحه کار خود قرار دهند.

دادستان بردسکن با بیان اینکه با هیچکس مماشات نداریم، افزود: با تخلف در هر سطحی برخورد می‌کنیم و نظارت لازم صورت می‌گیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.