رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: تاکنون هفت هزار ماسک احتکار شده از سوی برخی از واحد های صنفی و داروخانه ها در سطح شهر مشهد کشف شده است.

کشف ۷هزار ماسک احتکار شده در مشهد /مردم تخلفات را گزارش کنند

امید جلیلی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در طول سه روز گذشته که موضوع کمبود، گرانی و احتکار ماسک به خاطرشیوع  ویروس کرونا در شهر مشهد مطرح شده است گزارش های مردمی در مورد اجتناب برخی از واحد های صنفی ، داروخانه ها  و واحد های بهداشتی درمانی از عرضه  ماسک به مردم به تعزیرات حکومتی اعلام شد.

وی تصریح کرد: بر اساس بازدید های میدانی تاکنون ۷۰۰۰ماسک احتکار شده در شهر مشهدکشف شده است که در یک مورد امروز ۶هزار ماسک که بر اساس گزارش های مردمی  در انباری در خیابان چمران مشهد احتکار شده بود کشف و ضبط  و تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد.

جلیلی افزود : همچنین برخی از واحد ها که طبق گزارش های مردمی از عرضه ماسک خودداری می کردند با حضور در محل و تشکیل پرونده برای  انها ، مجبور به ارائه ماسک ها و مواد ضد عفونی با قیمت مصوب قانونی به مردم شدند.

وی ادامه داد: مردم هرگونه گزارشی در مورد عدم فروش ماسک و مواد ضدعفونی یا عرضه آنها با قیمتی بالاتر از قیمت معمول و همچنین احتکار این اقلام مشاهده کردند می توانند از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ و همچنین شماره تماس۳۷۲۴۳۱۵۵ سازمان تعزیرات حکومتی استان و یا به صورت حضوری به آدرس  نبش قرنی ۳۱ اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی مراجعه و تخلفات را گزارش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.