احمد عرب بیگی از آماده شدن مجسمه عباس کیارستمی برای نصب در زیر تک درخت معروف خبر داد.

 مجسمه کیارستمی زیر تک درخت معروف نصب می‌شود

احمد عرب بیگی مجسمه ساز درباره مجسمه عباس کیارستمی گفت: خوشبختانه ساخت مجسمه زنده یاد عباس کیارستمی تمام شده و قرار است به زودی در زیر تک درخت معروف نصب شود.

عرب بیگی در ادامه بیان کرد: از همان ابتدا زمانیکه مهدی شادی زاده ساخت مجسمه این کارگردان بزرگ را به من پیشنهاد کرد با علاقه زیاد پذیرفتم. در ابتدا یک سری طرح زدم و بعد از برنامه ریزی و همفکری طرح نهایی مورد تایید قرار گرفت. تمامی کارها و حتی ایده هم توسط مهدی شادی زاده انجام شد که به نظر من انتخاب مناسبی برای این مجسمه بود.

این مجسمه ساز خاطرنشان کرد: مهم ترین موضوع این بود که تصمیم گرفتیم کار خیلی شلوغ نباشد به همین دلیل چندین بار برای دیدن تک درخت رفتیم و همه جوانب را مورد بررسی قرار دادیم در نهایت مجسمه ساخته شد که این مجسمه شامل دو دست، دوربین عکاسی و یک عینک است.

وی گفت: جنس اثر  بتن گلاسه سنگ و ابعاد آن ۱/۱ اندازه طبیعی است که نصب قطعات و نصب روی پایه دو روز گذشته انجام شد و این مجسمه آماده نصب در زیر تک درخت است. 

عوامل این پروژه عبارتند از: مهدی و علیرضا شادی زاده مدیر پروژه، شرکت جین وست مدیر هنری پروژه، احمد عرب بیگی مجسمه ساز، سیامک باحجب مدیر کل تولید، بیتا فکور مجری طرح، ابراهیم عرب بیگی مشاور طرح، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.