در پی ابتلای چند نفر به ویروس کرونا در کویت، جشن‌های روز ملی این کشور لغو شد.

کرونا جشن‌های روز ملی کویت را تعطیل کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از الجزیره، کویت برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در این کشور، برگزاری جشن‌های روز ملی امسال را لغو کرد.

سمر شدیاق، خبرنگار الجزیره در کویت، با نشان دادن تصاویری از خیابان‌های خلوت این کشور گزارش داد: این خیابان الخلیج در کویت است که هر سال در این برهه از زمان مقصد افراد برای جشن‌های روز ملی بود، اما پس از آنکه کویت به جرگه کشورهایی پیوست که در آن ابتلا به ویروس کرونا ثبت شد و افراد آلوده در بیمارستان‌های وزارت بهداشت که مجهز به مقابله با این ویروس هستند، قرنطینه شدند. امروز وضع این کشور و مردم آن تغییر کرده است.

حسین جمال، نویسنده و روزنامه‌نگار کویتی، گفت: «اوضاع وحشتناک شده است از این رو خبری از آمادگی برای جشن‌ها که هر سال شاهد آن بودیم نیست. مدارس این هفته به سبب جشن‌های روز ملی و روز آزادسازی تعطیل بود, اما هفته آینده احتمالا مدارس، دانشگاه‌ها و نهادها تعطیل خواهد شد. ما در مرحله پیشگیری قرار داریم.»

خبرنگار الجزیره در ادامه افزود همزمان با لغو همه فعالیت‌های مردمی جشن روز ملی در کویت، طبق دستور دولت برای دوری از تجمعات و اماکن شلوغ برای جلوگیری از هرگونه انتقال احتمالی ویروس، فعالیت‌های ورزشی هم به مدت دو هفته متوقف شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.