۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 694327

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: با تلاش ماموران و بازرسان این اداره، نیروی انتظامی، تعزیرات و علوم پزشکی ۷۵۰۰ ماسک احتکار شده در سبزوار کشف شد.

کشف ۷۵۰۰ ماسک احتکار شده در سبزوار

به گزارش قدس آنلاین، علی امید بخش عنوان کرد: این محموله ماسک به طور غیر قانونی در یک انباری نگهداری می‌شد که کشف و ضبط گردید.  

وی ادامه داد: همچنین در بازرسی از یک انبار دیگر ماسک، مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی و آرایشی احتکار شده شناسایی و کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا برخی سودجویان با احتکار ماسک و مواد ضدعفونی کننده‌ تلاش می‌کنند این مواد را با قیمت گران در بازار به فروش برسانند و در پی سوء استفاده هستند که با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت و با تخلفات احتمالی برخورد می‌شود.

امید بخش اظهار کرد: واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به صورت مستمر مراکز نگهداری و عرضه کالاها را رصد می‌کند و نیز سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.