سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: باید اختلاف امتیازی‌مان را با تیم‌های دیگر کنیم تا صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر تداوم داشته باشد.

استوکس را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قراردادیم

قدس آنلاین: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهر خودرو در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی سختی مقابل تیم باکلاس شهرخودرو داریم. آنها تیمی هستند که منسجم فوتبال بازی می‌کنند و فکر می‌کنم بازی خوبی از کار در بیاید. با وجود اینکه در ورزشگاه خالی آزادی بازی می‌کنیم اما امیدوارم روز خوب ما باشد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در مسابقات اخیر گل‌های زیادی دریافت کرده، اضافه کرد:‌ باید مسوولیت گل‌هایی که دریافت می کنیم و نتیجه بازی را خودمان به عهده بگیریم. مسابقاتی که داشتیم بازی‌های سخت مقابل تیم‌های خوب بود. البته گل‌هایی که در سه بازی اخیر دریافت کردیم، ‌روی اشتباهات داوری بود. هم گل اول استقلال و هم گل اول الدحیل. من به تیمم و بازیکنانم اعتماد کامل دارم. آنها در شرایط سخت بهترین بودند و تصمیمات خوب گرفتند.

وی افزود: بازیکنانم در حال حاضر در شرایط خوبی از نظر روحی و بدنی قرار دارند و اتفاقات اخیر هم باعث ایجاد همدلی بیشتر بین بازیکنان شده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیسی در مورد مرخصی به استوکس گفت: با توجه به اینکه او سه هفته دور از خانواده اش بود و تمرین سبکی در برنامه داشتیم فکر کردم از نظر روحی و روانی می‌تواند مرخصی یک روزه به او کمک کند. او بازنگشت و دلیل آن را خودمان هم نمی‌دانیم. او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دادیم و هر تصمیمی که آن کمیته بگیرد آن را باید بپذیریم.

گل‌محمدی در مورد شناختش از شهر خودرو گفت: آنها تیم خوبی هستند اما ما پرسپولیس هستیم. دوست داریم صدر نشینی تداوم داشته باشد و اختلاف امتیازی مان را بیشتر کنیم. با توجه به شناختی که دارم فکر می کنم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی در رابطه با اعتراض برخی از تیم ها در مورد برگزاری مسابقات گفت: ما صحبت ها را قبول داریم. اما وزارت بهداشت شرایط را بهتر می داند و هر تصمیمی گرفته شود ما هم تبعیت می کنیم. شرایط سخت است.

گل‌محمدی اضافه کرد: با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، فکر می‌کردم خودمان هم تمرکزمان کم شود. با بازیکنان خیلی صحبت کردم. بحث بازی با سپاهان و بیماری کرونا ممکن است ذهن بازیکنان را به سمت دیگری بکشاند اما ممکن است مقداری بی تمرکزی در بین بازیکنانم جود داشته باشد. البته این برای تمام تیم ها است. اما امیدوارم در بهترین شرایط بازیکنانم راهی زمین شوند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط کریستین اوساگونا و عدم حضور نام این بازیکن در دیدار برابر سپاهان که برگزار نشد، گفت: از این بازیکن راضی هستم. او تا الان گل برای ما نزده اما پاس گل داده است. اگر هم در ترکیب نبود، به این خاطر نیست که بازیکن بدی باشد. ما بازیکنان خوبی داریم و دو تیم کامل داریم اما اینکه او در ترکیب نبود، به شرایط بازی و بحث فنی و شرایط بازیکنان بستگی دارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهر خودرو در هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی عصر فردا پنجشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام مسابقات تا اطلاع ثانوی بدون حضور هواداران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.