پیمانکار شهربازی بوستان ملت مشهد خلع ید و این شهربازی تحویل شهرداری مشهد شد.

شهربازی بوستان ملت مشهد به شهرداری واگذار شد

به گزارش قدس آنلاین، شهردار مشهد امروز در حاشیه تحویل این شهربازی گفت: متاسفانه پیمانکاری سابق نتوانسته‌ بود به تعهدات خود در خصوص بهره‌برداری از شهربازی بوستان ملت عمل کند و مردم نسبت به این موضوع به ویژه به لحاظ ایمنی و رعایت استاندارهای لازم که برای مدیریت شهری نیز حساس است نگرانی داشتند.
محمد رضا کلایی افزود: از این رو از دستگاه قضایی درخواست کردیم تا در این رابطه به شهرداری مشهد برای خلع ید پیمانکار کمک کند چون این امکان در قرارداد با پیمانکار شهربازی پارک ملت لحاظ شده بود که اگر پیمانکار به تعهدات خود عمل نکند شهرداری مشهد می‌تواند قرارداد را فسخ کند.
وی ادامه داد: امروز با خلع ید پیمانکار، شهربازی بوستان ملت به شهرداری مشهد تحویل داده‌ شد و از حمایت‌های دستگاه قضایی در این زمینه تشکر می‌کنیم.
شهردار مشهد گفت: مردم مطالبه دارند تا شهربازی بوستان ملت برای ایام نوروز آماده شود و این قول را به مردم می‌دهیم که از بابت توقف کار شهربازی نگرانی نداشته باشند زیرا اقدامات لازم در خصوص راه‌اندازی آن انجام خواهد شد.
کلایی افزود: پس از رفع نواقص، تعمیرات و به روز رسانی وسایل بازی، شهربازی را برای استفاده زائران و مجاوران تا پایان اسفند آماده می‌کنیم و اشخاصی که در این شهربازی غرفه گرفته اند نیز نگران نباشند چون برای ادامه فعالیت آنها  مشکلی وجود نخواهند داشت.
منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.