خراسان شمالی- رئیس پلس آگاهی خراسان شمالی از پلمپ یک انبار غیر مجاز که محل دپوی تعداد زیادی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده بود در بجنورد خبر داد.

انبار دپوی غیر مجاز اقلام بهداشتی و ضد عفونی در بجنورد پلمپ شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری واقع در حاشیه شهر بجنورد اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده کرده است بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان سازمان صمت و همچنین نماینده تعزیرات حکومتی به محل این انبار اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این محل تعداد زیادی اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده از قبیل الکل صنعتی، دستکش و ماسک که به صورت غیر مجاز نگهداری شده بود کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان سازمان صمت ارزش این مقدار کالا ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد که این فرد مشخصات انبار و همچنین اقلام موجود در آن را در سیستم جامعه انبار های سازمان صمت ثبت نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی محل مورد نظر پلمپ و متهم نیز به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور با همکاری پلیس امنیت عمومی، سازمان صمت، دادستانی و تعزیرات حکومتی طرح مبارزه با احتکار کالا و لوازم بهداشتی در طول ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشته و قریب به ۷ باب انبار و محل نگهداری کاهای بهداشتی که عموما در بحث پیشگیری از کرونا نقش دارند مورد بازدید قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.