گیلان- رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به لزوم مبارزه با احتکارکنندگان لوازم و مواد بهداشتی در پی وقوع شیوع ویروس کرونا، از راه اندازی گشت مشترک پلیس آگاهی و کارشناسان اداره صمت و اداره بهداشت خبر داد.

برخورد قاطع پلیس با احتکارکنندگان مواد بهداشتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پلیس گیلان ،سرهنگ رحیم شعبانی با اشاره به ضرورت مقابله با احتکار ماسک و شوینده‌های ضدعفونی کننده در پی وقوع شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی و قاچاق درچند روز اخیر با راه‌اندازی تیم‌های تلفیقی با ادارات بهداشت، صمت و اصناف از کلیه فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی بازدید غیرمترقبه به عمل آوردند.

این مقام انتظامی بر لزوم انجام گشت‌های مشترک بین نیروی انتظامی و کارشناسان نهادها و دستگاه‌های متولی تاکید کرد و افزود: هر چه نظارت‌ها بیشتر شود، مقابله با احتکار و سودجوئی در این حوزه اثربخش‌تر خواهد بود.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: کارشناسان به صورت دقیق و به دور از هرگونه اغماض و مماشات با اخلالگران حوزه بهداشت برخورد خواهند کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه گران فروشی و یا احتکار در حوزه ماسک و فرآورده‌های بهداشتی با پلیس آگاهی به شماره‌های ۰۱۳۳۳۶۱۸۲۲۹ و ۰۱۳۲۱۸۲۵۶۸۱ و یا ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.