مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: برخی از صاحبان صنوف فروش تجهیزات پزشکی در خیابان چمران مشهد در اقدامی خودجوش از دیشب اقدام به توزیع دستکش و ماسک رایگان بین مردم کردند.

برخی صاحبان صنوف تجهیزات پزشکی مشهد ماسک و دستکش رایگان توزیع کردند

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری افزود: یکی از واحدهای صنفی مستقر در این خیابان به هر شهروند سه ماسک رایگان و واحد صنفی دیگری به هر شهروند دو جفت دستکش رایگان هدیه می‌کردند که این اقدام امروز نیز ادامه یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا چند گشت ویژه نظارت و بازرسی در شهر مشهد فعال شده و به صورت شبانه روزی بر عرضه کالا و خدمات نظارت دارد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: طی چند روز اخیر قیمت سیر و لیموترش به سبب اعتقاد مردم به تاثیر مثبت آن در افزایش قوای جسمانی افراد در برابر کرونا  به یک باره افزایش یافت به طوری که قیمت هر کیلو سیر در عمده فروشی ها بین ۲۵۰ هزار تا ۴۰۰ هزار ریال رسید و قیمت هر کیلو لیموترش نسبت به هفته گذشته تا ۸۰ درصد افزایش یافته بود.

دلداری افزود: حضور بازرسان اصناف در میدان بار مشهد و نظارت بر تخلفات صنفی در این خصوص باعث شد که امروز قیمت هر کیلو سیر تا ۱۰۰ هزار ریال و قیمت هر کیلو لیموترش تا ۵۰ هزار ریال کاهش یابد.

وی اضافه کرد: قیمت باقی میوه و سبزیجات نیز به جز لیمو شیرین طی چند هفته اخیر در بازار مشهد ثابت مانده است و علت افزایش قیمت لیموشیرین نیز سرمای هوا و کاهش عرضه است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.