علیرضا کریم دادی گفت: ترویج فرهنگ بازنشستگی و تلاش در ارتقاء منزلت، جایگاه و پایگاه اجتماعی مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری در قالب کمک های معیشتی، رفاهی، فرهنگی، اجتماعی و غیره برای جامعه هدف، از درجه اهمیت بسزائی برخوردار است.

طرح یاری مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری، اجرائی شد

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: صندوق بازنشستگی کشوری با هدف کمک به معیشت بازنشستگان تحت پوشش خود، طرح ارائه تسهیلات خرید کالا به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از طریق کارت حقوقی بازنشستگان کشوری در بانک صادرات، اجرایی کرد. در توضیح این طرح علیرضا کریم دادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خراسان رضوی گفت: همه بازنشستگان و وظیفه بگیران (همسر متوفی) مشترک صندوق بازنشستگی کشوری، می توانند با مراجعه با سایت بازنشستگی کشوری و درج اطلاعات لازم شامل: شماره دفتر کل، کد ملی و شماره حساب، اقدام به اعتبار سنجی نموده تا متوجه شوند که مشمول این طرح شده یا نشده اند.

وی ادامه داد: مشترکین صندوق می توانند از این مبلغ که به عنوان طرح یاری به حسابشان واریز (شارژ) می شود از محل فروشگاه های رفاه لوازم مورد نیازشان را خریداری کنند. مشروط  بر این که واجد شرایط لازم (بازنشسته و یا همسر بازنشسته متوفی و دارای حداقل دریافتی معادل مبلغ تسهیلات مقرر وفق فیش حقوقی مندرج در سامانه صندوق بازنشستگی کشوری)، باشند.

کریم دادی افزود: این طرح برای بازنشستگان از تاریخ ۷ اسفند لغایت ۷ فروردین ۹۹ و افراد وظیفه بگیر (همسر متوفی) از تاریخ ۱۲ اسفند لغایت ۷ فروردین ۹۹ بوده که در این راستا می توانند با سپهر کارت بانک صادرات یا همان کارت حقوقیشان به شعب فروشگاه های رفاه مشخص شده در سایت صندوق بازنشستگی کشوری، مراجعه کرده و در هنگام خرید هم یادآور شوند که مشمول طرح یاری بوده و صندوقدار با استفاده از ۴ رقم آخر شماره ملی ایشان از این مبلغ تخصیص داده شده در کارت استفاده نمایند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری  استان خراسان رضوی ادامه داد: ذینفعان در صورتی که همه مبلغ را در همان مرحله اول خریداری ننمایند می توانند فقط تا هفتم فروردین ماه ۹۹ از باقیمانده مبلغ استفاده کنند که از پایان فروردین ماه سال ۹۹ اقساط  آنان تا پایان تیر ماه همان سال در ۴ قسط ۳۰۰ تومانی از حقوق اقدام کنندگان کسر خواهد شد. این سیستم در کل کشور فعال بوده و واجدین شرایط می توانند از هر کدام یک از فروشگاه های رفاه در سطح کشور این مبلغ را در قالب خرید، هزینه کنند.

وی گفت: افرادی که فاقد سپهر کارت بانک صادرات هستند و تمایل به استفاده از این طرح را دارند می توانند ابتدا به شعبه بانک صادرات ذیربط خود مراجعه و پس از دریافت کارت بانکی خویش با به همراه داشتن حکم بازنشستگی خود به مدیریت بازنشستگی کشوری استان مراجعه نمایند تا پس از اخذ شماره های دفترکل، ملی و حساب ایشان، اطلاعات مربوطه به مرکز ارسال تا ۵ روز پس از آن، اطلاعات آنان در سامانه طرح یاری، فعال سازی گردد.

کریم دادی تاکید نمود: این مراجعه به صندوق فقط برای افرادی است که فاقد سپهر کارت هستند و مابقی واجدین شرایط می توانند از طریق سایت اعتبار سنجی آخرین وضعیت مشمولیت خود را پیگیری نموده و در صورت احراز شرایط، وفق ضوابط مندرج در سایت صندوق بازنشستگی کشوری (به نشانی: cspf.ir)، از امکانات مهیا شده در مفاد طرح یاری، بهره مند گردند.

 انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 0
    سلام.بزرگواران آیا بااین قرض و بدهی که می خواهید برگرده ی بارنشسته قرار بدهید. اجرای فصل دهم خدمات کشوری را تحت الشعاع قرار دهید؟ به فکر اصل وظیفه ی خود باشید که تامین معیشت عزتمند انه ی بازنشستگان است. نه افزودن بر مشکلات وی
  • ناصر ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    0 0
    کارخوبی است برای عده ای ولی نه خیلی زیاد.به جای ۱۲میلیون ریال ۱۲مییلیون تومان برروی کارت شارژ میکردی بهتربود
  • مهدی ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    1 0
    هنوز بعد از ۱۲روز پیگیری با اینکه مشمول طرح هستم هیچ اقدامی نکرده اند . فقط وعده امروز فردا!!!!
  • tqi ogdgd ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    0 0
    در سایت بازنشستگی مشمول این خرید بودم امااکنون که تاریخ بیستم اسفند 98 است پیامکی برای من ارسال نشده چند بار باشماره تلفنی که اعلام کردند02143407070 تماس گرفتم نتیجه ایی نداشت فقط الکی سر میدوانند وبه بعدا حواله می دهند
  • فضه خلیلی ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    0 0
    در سایت بازنشستگی مشمول این خرید بودم امااکنون که تاریخ بیستم اسفند 98 است پیامکی برای من ارسال نشده چند بار باشماره تلفنی که اعلام کردند02143407070 تماس گرفتم نتیجه ایی نداشت فقط الکی سر میدوانند وبه بعدا حواله می دهند
  • قاسم شیرزاد ینگی اباد ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
    0 0
    اولآ من باز نشسته با۳۰ سال ۲۶۰۰ م ۲۳۰۰ قسط دارم ولی برای من شارز ۱۲۰۰ واریز نشده تازه قسطش زیاده حد عقل ۱۰ م واریز ولاه گرفتاریم یک م شده ۱۰۰ هزار خود شماها خبر دارید
  • سمانه السادات بذرافشان ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    0 0
    سلام..ما ۱۰بارتاحالا رفتیم تو فروشگاه رفاه هنوز شارژ نشده و پیامک هم نیومده برا بابام چکار کنیم...لطفا جواب بدین
  • بازنشسته مشمول طرح یاری ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    0 0
    برای من پیامک رسیده که این تسهیلات در کارت سپهر شما فعال است . از روز اول اجرای طرح تا به امروز که 25 اسفند است بیش از ده بار به فروشگاههای رفاه مراجعه کردم وقتی کارتم را وارد پوز فروشگاه می کنم با پاسخ " کارت نامعتبر است " مواجه می شوم وبیش از 40 بار با شماره 43407070 و 2500 تماس گرفته و مشکل را اعلام ولی متأسفانه هیچ نتیجه ای نگرفته ام . ضمنا مشمول طرح یاری هم هستم . و جالب است که در هر بار تماس تمام مشخصات لازم را اخذ و ثبت هم می کنند ولی مشکل چرا حل نمی شود خدا می داند . بعضا هم حاضر به پاسخگویی منطقی و راهنمایی نیستند و دلیل مشکل و راه حل آن را نمی گویند و یا نمی دانند .
  • همش دروغه من ده بارتماس گرفتم نشد ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
    0 0
    چراوعده الکی میدهیدمن ده بارتماس گرفتم هنوزموفق نشدم
  • قاسم شیرزاد ینگی اباد ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    در واقعه زمانی که ما را به ماموریت میفرستادن در عرض ۲۰ دقیقه ما امده میشدیم وحالا که باز نشسته شدیم از یاد رفتیم خود نطام میداند که ماها کی هستیم واز کجا امدیم وچه کار کردیم ولی حالا همه جیز به هم ریخته ای مساعدتی که میکنند اولا با چند درصو ویک منت بزرگ هم بر گردن میزارن جای تاسفه کشورهای خارج دارن به ما کمک میکنند ولی اینها با جای دیگر میفرست ولی............ افسوس