کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به عملکرد خوب بازیکنان پرسپولیس در بازی با شهرخودرو اظهار داشت: نتیجه بازی به نفع تیمی شد که کاملا برتر از حریف خودش در طول ۹۰ دقیقه بود.

ثبات در مجموعه بازیکنان پرسپولیس حرف اول را می‌زند

قدس آنلاین: حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل شهر خودرو در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم که تنها نکته منفی آن نبودن تماشاگران در ورزشگاه آزادی بود. حیف است چنین بازی‌هایی تماشاگر نداشته باشد چون آنها باعث جذابیت چند برابری چنین مسابقاتی می‌شوند.

کارشناس فوتبال ایران افزود: هر دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو برنامه فنی مشخصی برای کسب امتیاز از این بازی داشتند اما فکر می‌کنم پرسپولیس در خطوط سه گانه زمین به مراتب بهتر از شهر خودرو بود و توانست در همان نیمه اول کار را یکسره کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: این تیم وقتی از شهر خودرو گل خورد باز هم آرامش خودش را حفظ کرد که نشان از بلوغ فکری بازیکنان دارد. اتفاقی که هر مربی آرزویش را می‌کند تا چنین لیستی از بازیکنان در اختیار داشته باشد.

وی ادامه داد: شهر خودرو در نیمه اول دستپاچگی فنی داشت و به خوبی نتوانست توپ را در زمین به چرخش درآورد. البته این تیم موقعیت‌های گلزنی در انتهای نیمه اول و در جریان نیمه دوم داشت اما ساختار دفاعی مناسب پرسپولیس مانع از تغییر نتیجه شد.

درخشان درباره حکم کمیته انضباطی مبنی بر برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان به دلیل تأخیر در ورود این تیم اصفهانی برای برگزاری بازی تاکید کرد: قانون حرف اول را می‌زند. فکر می‌کنم حکمی غیر از این نباید صادر می‌شد. به هر حال تصمیمات سازمان لیگ لازم الاجراست و باید آن را اجرا کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اختلاف ۱۰ امتیازی پرسپولیس در صدر جدول با تیم سپاهان در رده دوم تاکید کرد: ثبات در مجموعه بازیکنان پرسپولیس حرف اول را می‌زند، تیمی که چنین قدرتمندانه و بدون مشکل می‌تواند یکی پس از دیگری رقیبان خود را شکست دهد باید هم در صدر جدول بایستد. امیدوارم نتایج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.