رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از آغاز «طرح ویژه نظارت بر اقلام سلامت محور» در کلیه شهرستان‌های استان البرز خبر داد.

کشف ۳۸ هزار جفت دستکش بیمارستانی از یک آرایشگاه زنانه

به گزارش قدس آنلاین، «رامین ربیعی»، گفت: صبح امروز بر اساس گزارش‌های واصله از حراست سازمان صمت و اطلاعات سپاه امام حسین علیه السلام، بازرسین سازمان موفق به کشف ۳۸ هزار جفت دستکش بیمارستانی از یک آرایشگاه زنانه شدند.

ربیعی افزود: این دستکش‌ها هم اینک ضبط شده و پس از دستور مراجع قضایی جهت استفاده به مراکز بهداشتی و درمانی ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: این سازمان و دیگر نهادهای مرتبط به دقت وضعیت تولید و توزیع اقلام بهداشتی را رصد کرده و با اخلالگران در این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به تشکیل ۲۰ پرونده در راستای «طرح ویژه نظارت بر تامین و توزیع اقلام سلامت محور» گفت: بیشترین پرونده‌های متشکله مربوط به احتکار، امتناع از فروش و گران فروشی مواد شوینده و ضدعفونی کننده است که این پرونده‌ها پس از تحقیقات اولیه جهت بررسی نهایی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

این مقام مسئول در خاتمه از مردم خواست در صورت مشاهده احتکار، گرانفروشی، امتناع از فروش و عدم صدور فاکتور در حوزه اقلام سلامت محور، مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.