سخنگوی دولت گفت: عفونت‌زدایی در سه استان تهران، گیلان و قم توسط وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح انجام شود/ انستیتو پاستور کیت‌های تشخیصی که وزارت دفاع تهیه کرده است را با نمونه‌های خارجی تست کرده‌اند و دیده‌اند که جواب می‌دهد و تایید کرده‌اند.

سخنگوی دولت: مشکل ماسک و الکل در هفته آتی برطرف می‌شود/ داریم به اوضاع مسلط می شویم

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا، گفت: جلسه امروز ستاد مقابله با ویروس کرونا نشان داد ما داریم به اوضاع مسلط می‌شویم و در هفته آتی دستاوردهای بیشتری مشخص می‌شود. مثلاً امروز خبر دادند که انستیتو پاستور کیت‌های تشخیصی که وزارت دفاع تهیه کرده است را با نمونه‌های خارجی تست کرده‌اند و دیده‌اند که جواب می‌دهد و تایید کرده‌اند.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز قرار شد که بیمارستانها در مناطقی که شیوع بیشتر است به تخت اضافه بیشتر مجهز شوند و قرار شد که عفونت‌زدایی در سه استان تهران، گیلان و قم و مناطقی از آنها که بیشتر از سایرین با کرونا درگیر هستند توسط وزارت دفاع و نیروهای مسلح انجام شود.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه در تصمیماتی برای تامین ماسک گرفته شده اما هنوز مشکلاتی در این زمینه وجود دارد، تاکید کرد: در مورد تامین ماسک هم امروز این موضوع در جلسه مطرح شد و طبق آماری که ارائه شد ما کمبود ماسک نداریم و در طی هفته آتی بیشتر از گذشته ماسک توزیع می‌شود.

ربیعی در پایان گفت: در دوسوم قم هم ماسک توزیع شده و در مابقی مناطق این استان هم توزیع خواهد شد. چند خط تولید هم به کارخانه‌های تولید الکل اضافه شده و امیدواریم با این تمهیدات و عرضه محصولات این کارخانه‌ها از هفته آتی مردم مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.