نماینده وزیر بهداشت در گیلان از آغاز گندزدایی شهرستان رشت از ساعت ۲۲ امشب خبر داد و گفت: کلیه شهرستان ها فردا گندزدایی می شود.

آغاز گندزدایی گیلان از امشب/ مردم در خانه بمانند

دکتر مهدی شادنوش در گفت وگو با صداوسیمای مرکز گیلان، از آغاز گندزدایی کلیه شهرستان های استان گیلان جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در شهرستان های گیلان طی امشب و فردا گندزدایی را آغاز می کنیم.

وی افزود: طبق تقسیم کار صورت گرفته کار گندزدایی از شهرستان های غرب استان شامل شفت، فومن، صومعه سرا، آستارا، تالش، رضوانشهر و ماسال توسط نیروهای سپاه قدس استان از فردا انجام می شود.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان با بیان اینکه تیپ میرزا کوچک نیروی زمینی سپاه کار گندزدایی شرق گیلان را بر عهده دارد، گفت: شرق استان شامل شهرستان های آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، املش، رودسر و سیاهکل فردا گندزدایی می شود.

شادنوش از آغاز گندزدایی شهرستان رشت از ساعت ۲۲ امشب خبر داد و خاطرنشان کرد: کار گندزدایی در شهرستان رشت توسط نیروهای شهرداری و سپاه قدس گیلان انجام می شود. البته این گندزدایی ضرری برای مردم ندارد و شهروندان می توانند با آسودگی خاطر از فواید آن استفاده کنند.

وی همچنین از توزیع ۴۰۰ هزار بسته بهداشتی و لوازم حفاظت شخصی بین مراکز درمانی و اورژانس استان خبر داد و یادآور شد: از مردم می خواهیم در منازل بمانند و خودشان را در معرض چرخش این ویروس منحوس قرار ندهند تا آلوده نشوند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.