دبیر بخش گلستان جشنواره خانه بهار ۹۹ گفت: به نظر من جشنواره امسال از سال گذشته بهتر خواهد بود؛ ولی باز هم باید از مردم نظرسنجی شود تا کیفیت واقعی آثار مشخص شود.

نظرسنجی مردمی، کیفیت واقعی آثار را مشخص می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی سلامی اظهار کرد: بخش گلستان، بخش اِلِمان‌های گل و گل‌آرایی سطح شهر است. شروع کار ما تقریبا از مرداد ماه سال گذشته بود که با فراخوان در روزنامه‌ها و شناخت هنرمندان دارای ظرفیت و دریافت طرح‌ها ادامه یافت. داوران نیز آثار را بررسی کردند و شورای اجتماعی محلات نظرات خود را راجع‌ به آثار بیان کردند.

وی افزود: طرح‌های منتخب نیز وارد فرایند عقد قرارداد با هنرمندان شد و  ساخت آثار هم‌اکنون در حال انجام است و در اسفندماه این‌ کارها در سطح شهر نصب می‌شوند.

دبیر بخش جشنواره گلستان جشنواره خانه بهار ۹۹ گفت: تعداد کل اِلِمان‌هایی که قرار است نصب شود، حدود ۱۰۲۰ عدد است که ۱۶۰ عدد از آن‌ها کارهای جدید و بقیه از آثار سال‌های‌ گذشته بوده که بعضا با رنگ‌آمیزی و متعلقات و تزیینات جدید است.

سلامی بیان کرد:  همواره تلاش ما بر این بوده تا از لحاظ کمی و کیفی و بر اساس نظرسنجی سالیان گذشته اِلِمان‌ها را سفارش دهیم. نظر مردم هم بیشتر بر وجود آثار تعاملی بوده‌ است.

وی ادامه داد: سال گذشته طراحی نظرسنجی بر عهده دانشگاه فردوسی بوده است. انشاءاللّه امسال نیز سیستم نظرسنجی مشخص شده و مردم مشهد راجع‌به اِلِمان‌ها نظر خود را بیان خواهند کرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.