مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی با اشاره به اینکه «ذخایر خونی استان به شدت رو به کاهش است»، گفت: پایگاه سیار انتقال خون در ورودی باب الرضا (ع) حرم مطهر رضوی مستقرشده است.

استقرار پایگاه سیار انتقال خون در ورودی باب الرضا (ع) حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مجید عبداللهی، با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور ترویج روحیه ایثارگری و فرهنگ اهداء خون، پایگاه سیار انتقال خون در ورودی حرم مطهر رضوی مستقر و به داوطلبان اهداء خون، خدمات بهینه ارائه می‌شود.

وی افزود: با تلاش گسترده کارکنان انتقال خون استان و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا سامانه نوبت‌دهی اینترنتی فعال شده و تیم سیار انتقال خون نیز در مجاورت حرم مطهر علاوه بر دو پایگاه ثابت خون‌گیری امید و ثامن آماده خدمت‌رسانی به اهداکنندگان عزیز هستند.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی عنوان کرد: مردم ایثارگر گرامی می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ به این مرکز که در ورودی باب الرضا(ع) حرم مطهر رضوی واقع شده است مراجعه و در این اقدام معنوی شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، وی با اشاره به اینکه شهرمشهد  به عنوان قطب مذهبی ایران اسلامی بوده و محل مراجعه خیلی عظیمی از شهروندان در مناسبت‌های مذهبی است، گفت: هر ساله در مناسبت‌های مذهبی حرم مطهر رضوی یکی از پایگاه‌های انتقال خون بوده و همیشه یکی از بالاترین آمار اهداء خون را نیز به خود اختصاص داده است.

 عبداللهی  یادآور شد: اتوبوس سیار اهداء خون با مشارکت آستان قدس رضوی تا پایان تعطیلات نوروز در محل فوق مستقر خواهد بود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.